Zablude i Ego









Zahvalna sam na ovom danu,  na zdravlju,ljubavi,sreći .. na svemu što imam i svemu što me okružuje.

Moja najveća spoznaja u ovih nekoliko dana kako nisam pisala je ta da sam još uvijek sa Egom na -Vi u određenim situacijama.
Znate ono kada imate zabludu da ste vi svjesni kreator i da vladate svime pa tako i egom. Zašto kažem zabluda-zato što nekad to stvarno jest zabluda.

Kod mene se to pokazalo tako što sam svo ovo vrijeme radila na raznim aspektima svog života a po najmanje na kontroli ega.
Do sada nisam baš mnogo primjećivala koje su to aktivnosti koje napravim zapravo proizvod ega i onda u jednom trenutku sam na jednom postu na fejsu nešto komentarisala i kada sam dobila odgovor na svoj komentar ponovo sam pisala ali ovaj put je pisao moj ego a ja sam mu dopustila i naravno, opet nisam primjećivala tada.

Šta se desilo pa sam počela to primjećivati?

Danas sam pripremala neki kolač i dok sam čekala da se ispeče kora listala sam mailove koje dugo nisam otvarala. I tako čitajući te mailove primijetih da većina u sebi sadrži neke smijernice koje vode do komentara na koji sam odgovorila egom.
Primijetivši to , vratila sam se na te komentare i ponovo ih pročitala i iz njih izvukla jaku poruku .

Moja najveća zabluda je bila da sam promijenila uvjerenje u određenom aspektu života i da sam krenula super na tom polju, da se ne vraćam nazad itd..

Nisam !

Jesam napravila pomak u uvjerenjima i mogu reći da sam dio tih uvjerenja promijenila ,ali postoje još neka jača uvjerenja koja imam i koja me još uvijek nekad uhvate "pod svoje" Iako se ja borim da ih se riješim, nekad ne uspijem pa ih jednostavno ignorišem.
Koliko je to dobro ? Hmm pa ne bih rekla da je baš dobro. Možda sam još pod utiscima nekih dešavanja koja su zapravo i uticala na mene toliko da stvorim sebi to neko jako uvjerenje koje sada želi isplivati van i reći mi preko ega "Da je ono upravu" a ne neko moje novo uvjerenje koje pokušavam "Usvojiti za stalno" .

Još jedna ,meni bitna stvar. Iz svega ovoga sam počela polako da shvatam zapravo ko sam ja zaista na poslovnom polju. Ko želim biti i čime se želim baviti ono,zauvijek..
Svo ovo vrijeme sam donosila odluke šta želim da radim i ko želim biti , i kada god bih radila neku listu -plan za budućnost ono što se najviše ponavlja je da želim: posao bez šefa nad glavom, da radim manje a zarađujem više od prosječne plaće , da ne radim teretan posao, da sam s djetetom, da imam vremena uvijek za sve kućne obaveze, da imam godišnji kad hoću,i da taj posao veže i mog muža uz mene da i on ne radi teretan posao.

Korak po korak sve se slaže, počela sam da se uvezujem u posao sa svim navedenim karakteristikama koje sam tražila . Još uvijek ne zarađujem od tog posla ali kako za svaki posao treba neki vid obuke odraditi ,tako i ja smatram da je ovo obuka za mene i da ću kada je prođem onda zarađivati.
Kako ide sve korak po korak ka ostvarenju mog cilja , tako su mi počeli pristizati i neki meilovi koji me upućuju na dalje edukacije vezane za moju struku a i posao koji volim da radim. Svakodnevno mi stižu i ponude za online obuke i usavršavanje struke .

Tako da mogu reći iz cijele ove priče da me moj ego i zablude koje sam imala o svojim uvjerenjima ipak vode na neki novi put ,put ka mom cilju, samo ja to nisam vijdjela do sada.

Zaista sam Zahvalna dragom Bogu što je stvorio Noć,noćnu tišinu kada čovjek može biti u mislima sam sa sobom, bez ometanja od strane bilo kakvih zvukova. Baš tada kada pustim misli da lutaju u svom smijeru ,čujem nešto dobro, ešto što mi je pred očima svo vrijeme a ja ne vidim.

HVALA TI DRAGI BOŽE NA NOĆI I OVOJ DIVNOJ TIŠINI KOJA POSTOJI <3

Primjedbe