AFIRMACIJE ZA DOBRO JUTRO

Ovo je dobro jutro, ovo je stvarno dobro jutro.
Novo jutro je i novi dan,ovo je nova vibracijska tacka privlaenja
Danas cu da privlacim samo ljubav i radost
Ovo je novi pocetak,ovo sam ja koja sa vise svjesnosti biram svoju vibraciju
Ovo je stvarno dobar dan,ovo je pocetak mene koja sebe stavljam na frekvenciju gdje dozvoljavam sebi vise nego ikad prije
Ovo ce biti najbolji dan u mom zivotu jer ja znam da kreiram ovaj dan svjesno
Znam da sve sto ce se danas desiti za moje je dobro
Upravo sada kreiram svoju buducnost onako kako ja to zelim
Ja sam svjesni kreator svog zivota
Zahvalna sam za to
Zahvalna sam za zdravlje,srecu i ljubav koja mi neprestano dolazi
Zahvalna sam na danasnjem danu
Dajem sebi dozvolu da budem zdrava sretna i voljena
Otvorena sam za obilje koje mi dolazi u raznim oblicima
Upravo sada osjecam i znam da u moj zivot ulaze pozitivne promjene
Sretna sam
Ja sam sigurna, zivot me voli,cuva i podrzava
Hvala ti zivote
Ja volim svoj posao i za svoj rad sam adekvatno placena
S lakocom ucim sve sto trebam znati
Sta god budem radila danas bice produktivno s najbojim rezultatima
Zato u potpunosti otpustam proslost i stavljam je u duboku ladicu uspomena i iskustava
Zivim zivot kakav zelim od sada
Ja sam sretna i zadovoljna
Zahvalna sam zivotu na danasnjem predivnom danu
Ja imam dovoljno novca za sve sto mi je potrebno
Ja sam magnet za novac i srecu
Dajem sebi dopustenje da priustim sve sto mi treba
Zahvalna sam na svemu sto vec sada imam
Sve sto mi treba dolazi mi samo
Sve osobe koje danas sretnem bice glasnici univerzuma, sve slucajnosti koje se dese osvjestit cu i shvatiti da nisu slucajne vec putokaz za moju dobrobit
Gdje god se okrenem ja sam obasuta ljubavlju, svjesna sam da sam voljeno bozije dijete
ja sam sretna
Ja sam predivna
Uzbudjena sam sto se mogu probuditi svako jutro  i iskusiti ovaj predivan zivot koji stvaram sa svojim mislima i zeljama
Zahvalna sam na svemu sto mi je zivot podario
Sigurna sam u sebe i u svoje misljenje
Ovaj dan cu iskoristiti u potpunosti
Osjecam se fenomenalno
ja sam zdrava i voljena
Radujem se svim stvarima,ljudima i pojavama koje ce mi ovaj dan donijete
Saljem pozitivnu energiju prema svemu i svakome
Sve sto danas ucinim i izgovorim bice s najvisom vibracijom ljubavi.
HVALA TI



Primjedbe