4 DAN (treći izazov) Metode



Još jedan divan dan je pred nama. Hvala Vam što ste tu , zadovoljstvo mi je vidjeti koliko vas želi raditi na sebi. Hvala Vam što svaki dan postajete bolja verzija sebe.
NIKAD NE ODUSTAJTE



1. AFIRMACIJE

Današnji dan počinjem sa osmijehom i osjećajem zahvalnosti koja obuzima svaku ćeliju moga tijela
Ja sam sretna i ispunjena
Ja sam odlučna da uspijem u svemu što sam danas isplanirala uraditi
Ja to mogu
Ja sam spretna, odgovorna i sposobna za bilo šta što želim.
Svaki dan učim nešto novo o sebi i shvatam koliko sam zapravo divna, kako mi je samo to prije promaklo? Kako sam mogla to zaboraviti ? Ja sam zaista jedno predivno biće
Ovaj dan će mi biti u potpunosti ispunjen samo dobrim i veselim događajima
Dijelit ću osmijehe svakome koga vidim , uputit ću svakome lijep pozdrav i uživati u svakom osmijehu koji mi se vrati.
Volim vidjeti nasmijane osobe



2. EFT tapkanje



3. ZAHVALNOST

Zahvalna sam na ovom divno provedenom danu ispunjenom smijehom i dobrim događajima
Zahvalna sam na zdravlju koje me pratilo cijeli dan
Zahvalna sam na porodici koju imam i koja moj život ispunjava maksimalno
Zahvalna sam na njihovom zdravlju
Zahvalna sam na prekrasnom/oj djetetu/djeci koja su odabrala baš mene za svog roditelja 
Zahvalna sam što živim život prepun raznog obilja
Zahvalna sam Ti Bože što si mi dao svo ovo bogatstvo


4. MEDITACIJA













Primjedbe