Za sve one koji odustaju i o manifestacijama

Zahvalna sam na svakom trenutku ovoga dana. Zahvalna sam za zdravlje koje me prati i Zahvalna sam Ti  Dragi Bože što si uz mene,voliš me i čuvaš u svakom trenutku. HVALA TI


Novi izazov je pred nama, i ispred mene.  Dan 18 novog izazova je . Kako su mi sve metode koje radim u izazovu postale svakodnevnica brzo i zaboravim koji je dan  po redu jer jednostavno mi je svaki dan sada ispunjen najbolje što može biti.
Drago mi je mnogo kada vidim da ima onih koji punom parom rade na sebi i vide promjene , jer ko radi promjena je zagarantovana.
Nema boljeg i isplativijeg rada od rada na sebi.
Vjerovatno se ponavljam sa ovim ,ali zaista i sama sam bila neko ko odustaje,ko ne zna šta želi,kada nešto želi i slično.
Prvi izazov me mnogo prodrmao. Shvatila sam mnogo toga,i svaki dan sve više shvatam i primjećujem oko sebe razne situacije koje prije ne bi primjećivala. Tumačim sve na drugačiji način,pozitivniji i mnogo je dobro sve. Više ne doživljavam neka negativna iskustva jer znam kako da se nosim sa bilo čim negativnim. Više se ne bojim. Sve što želim sebi,i sve što sam promijenila na sebi na bolje-Želim i vama, zato vas opet sve pozivam da radite na sebi, da ustrajete u svemu što započnete , ko zna, ako danas odustanete možda vas je već idući korak vodio ka uspjehu koji ste ežili cijelim putem do danas. Zato uvijek učinite još taj jedan korak,pa sutra opet još jedan..Jedan po jedan vode ka uspjehu.
Primijetila sam da mnogi teže tome da se promjena desi za 5 dana i ako nema promjene odustaju. Zašto ste uvjereni da promjena mora biti nakon npr. 5 dana i ako je nema da sve to ne funkcionira?
Vjerujem da je to uvjerenje koje imate, jer po mom iskustvu je tako bilo, kad god sam odustala , odustala sam jer mi se nije ispunilo baš ono što sam zamislila pa sam rekla " Ovo baš i ne radi kako sam mislila da hoće" Međutim, RADI ali onda kad najmanje očekujete manifestacije.
U biti sve je manifestacija-sve novo što se dešava,sve što proživite, za mene je to sve manifestacija.
Nije manifestacija samo ako ste materijalno dobili nešto što ste poželjeli , manifestacija je i ako ste ispoljili svoje osjećanje koje ste prije krili. Svaka promjena  je manifestacija,
Zato, svi vi koji mislite da ne manifestirate ništa ,i u tih 5 dana ,mislim da griješite , jer i u tih 5 dana sigurna sam da se manifestiralo nešto, nešto je izašlo na vidjelo. Da li neka emocija, da li neka misao koja je baš tad kliknula u vašoj glavi..Nešto ima.. samo niste to vidjeli,osjetili zato što ste okupirani samo materijalnim manifestacijama.
Kada fokus bude više na unutarnjem , emocionalnom putu  nego na materijalno,odnosno fizičkom onda ćete veoma brzo svjedočiti i materijalnom i emocionalnom.
Sve ovo pišem iz vlastitog iskustva. Ako kod vas nije ovako, nema veze, vi ste duša za sebe i imate drugačije viđenje od mene. Ako kod vas ništa od metoda ne radi,ok nema veze , iz nekog razloga ne radi. Vjerovatno trebate ili mijenjati uvjerenja o ovom ilitežiti nekom drugom načinu koji vas ispunjava. U biti najvažniji je dobar osjećaj , ako se vi osjećate dobro ovako onda super, ako se osjećate dobro u nekakvom drugačijem putu ,različitom od ovoga što pišem-opet dobro.

Samo zapamtite uvijek , KAD POŽELITE ODUSTATI,SJETITE SE ZAŠTO STE UOPŠTE I POČELI. AKO VAM TO NE VRATI MOTIVACIJU ONDA NEĆE NIKO I NIŠTA JER OČITO TO NIJE ONO ŠTO ŽELITE.

<3

Primjedbe