Mijenjanjem dnevnih rutina se mijenja cijeli život

Zahvalna sam na ovom danu, na novoj prilici za nova iskustva.

Da bi došlo do promjene moramo raditi na tome svaki dan počevši od mijenjanja dnevnih rutina.
Da bi se promjena desila nešto morate sami da promijenite, neće se samo od sebe mijenjati.
Odavno sam željela promjenu dnevnih rutina, nekako nikako nisam mogla da se aktiviram totalno da sudjelujem u tim promjenama. Odluku bih donijela ali nikad tako čvrsto da je ispoštujem.
Kako me uvijek motiviralo kad napišem negdje neku rečenicu, citati,misao i to zalijepim gdje mogu vidjeti više puta na dan,tako sam odlučila i ovaj put da napišem "BUDI PROMJENA KOJU ŽELIŠ VIDJETI" "POKRENI SE, NEĆE NIŠTA SAMO OD SEBE DA SE MIJENJA"
Tako sam par dana čitala te riječi dok obajvljam svakodnevne poslove i onda sam odlučila čvrsto da ću od danas da mijenjam dnevnu rutinu.
Odabirem da mijenjam dnevnu rutinu jer mi prijašnja nije služila kako sam htjela.
Odlučila sam da ću da se budm ranije, i da obavezno svako jutro uz zahvalnost poslušam i neki video koji će da me motiviše  na ono što sam mislila ta dan da radim.
Odlučila sam da ću od sada svoje kućne poslove da radim brže i efikasnije da bi imala više vremena da se igram sa kćerkom i da uživam u svakom trenutku njenog odrastanja.
Odlučila sam da ću da se hranim zdravije, i da ponovno kremen sa tjelovježbom.
Vježbala sam svakodnevno  skoro 2 mjeseca, skinula višak kg koji sam htjela i onda sam se malo ulijenila. To mi nije donijelo ničeg dobrog jer kad sam prestala vježbati imala sam višak neke energije koja se pretvarala u nervozu. Odlučujem da odbacim svaki vid nervoze iz svog života i da svu energiju trošim samo na dobre emocije i osjećaje.
Prije sam stalno ujutro slušala motivacijske video zapise, ali s vremenom , uz zahvalnost i osjećaj koju mi zahvalnost donosi nisam više osjećala potrebu za tim afirmativnim i motivacijskim tekstovima /riječima pa sam prestala slušati ,zapravo, samo ponekad sam slušala ne stalno.
Opet počinjem da gledam i slušam jer mi to donisi veću motivaciju i više inspiracije za sve što radim.

Ja sam odabrala ono što sam poželjela promijeniti . Tako i vi odaberite svoje dnevne rutine koje ćete mijenjati na taj način d avam služe bolje nego dosadašnje. Možda ste očekivali da nabrajam "Mijenjaj ovo,radi ovo ovako ili onako, trebaš to  i to ..." Ne. Ja ne mogu odrediti nikome šta da mijenja kod sebe,šta da radsi sa sobom, to morate sami vi da odlučite i izaberete kakav dan ćete imati.







Primjedbe

Objavi komentar