Kako znam da će mi se želja ostvariti *

Zahvalna sam na svemu što imam,znam ,vidim,čujem i osjetim <3



Na pitanje : Kako ću znati da li mi se želja ostvaruje? Dobila sam odgovor: Osjetit ćeš.

To pitanje sam sebi postavila davno, prije izazova koje radim. Zapravo,prije načina života koji sada živim.
Svo to slušanje kako će mi se svaka želja,koju istinski želim i kojoj dajem mnogo pažnje,ostvariti, zapitala sam se a kako ću znati da će se baš to što želim ostvariti.
U toku mojih misli , došao mi je odgovor . Čula sam riječi "Osjetit ćeš" .  Nasmijala sam se i sama sa sobom rekla "Šta ću osjetiti" , "Šta je sad ovo" . Sjetila sam se svog pitanja. Odmah mi je palo na pamet da sam čula da kad nešto pitamo,kad tražimo odgovor -odgovor će doći i da će čuti odgovor onaj ko je spreman da čuje. Prvo sam to shvatala kao doći će na neki način u nekom obliku,možda kao poruka na mobitel ili neki status,članak u novinama i slično. Međutim ,uopšte nisam mislila da će mi doći tako kao da mi se neko obratio ,zaista sam čula glas unutar svoje glave koji mi govori " Osjetit ćeš" . Evo sva se ježim dok pišem ovo, jer znam da sve je ovo tačno,sve je ovo istina. Sve ovo djeluje. Od tad ja sam uvijek znala šta će mi se ostvariti a šta ne.
Kad god sam zaželila neku želju,nakon otpuštanja i vizualizacije iste , ja sam se zapitala "Da li je to ono što zaista želim u ovom trenutku i zašto to želim" Dajući sebi odgovore na ta pitanja dolazila sam do novih saznanja koja su me više učila o meni. Shvatila samda većinu toga što sam zaželjela,nisam željela sa pravom svrhom,nisam željela zapravo ja,nego moj ego. Dopuštala sam Mu da mi pokaže kako može da nadjača moju istinsku želju od one "egoistične" želje i kako baš ta "egoistična" želja može da me dovede do lošeg odjećaja. Do sumnje. Sad već ponosno mogu da kažem da se moje istinske želje ostvaruju takvo nevjerovatnom brzinom. Uvijek osjetim kad će doći do ostvarenja.
Kako znam to?
Pa prvo, kad poželim želju osjetim toliku radost toliko nešto unutar sebe,tačnije u predjelu želuca kao da mi se napuni taj dio tijela nečim toliko dobrim da ću eksplodirati od sreće. To me tjera na smijeh. Uvijek se baš ono od srca nasmijem jer u dubini sebe se veselim svome znanju,dajem sebi aplauz tim osmijehom jer sam konačno pronašla onaj dio sebe koji sam tražila.  Sledeći znak je potpuno otpuštanje želje. Zaželim,toliko se obradujem,smijem,uživam u želji da naprosto je to,kao da se već ostvarilo ,proživim taj osjećaj ostvarene želje.I onda nastavim dalje, otpustim potpuno,i krenem da vizualiziram dalje,idem u nove pobjede, u nove želje. Tad mojim tijelom krene da struji tako divan osjećaj . Žmarci kroz cijelo tijelo, naježim se sva. Ono,svaka dlaka na glavi se ježi LoL .
Vjerujte , ja već idući dan svjedočim ostvarenju želje koju sam zaželila.
To je ta čarolija. To je to otpuštanje . P R E D I V A N O S J E Ć A J


Primjedbe

  1. hvala Azra na tako lepom pojasnjenju..slazem se sa tobom,po dobrom osecaju se zelje ispunjavaju..poz od srca!!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar