Vjeruj da je Božiji plan bolji od tvog, On zna bolje od nas šta je za nas dobro












Put promjene nije lak za nikoga . Svako od nas je krenuo na ovo putovanje iz nekog posebnog razloga . Neko zbog unutarnjeg mira, neko zbog pronalaska ljubavi, neko zbog toga što je čuo da može privući novac nekim metodama, neko jer se želi lizliječiti , biti zdraviji nego što jeste . Svi imamo jedan cilj, BITI BOLJA VERZIJA SEBE .
Zašto i baš ti ovdje sada, zašto baš ti radiš na sebi na ovaj način ?
Dese se nekada neka iskustva koja nas bace na pod, zastanemo i pokušamo da se vratimo tamo gdje smo nekad bili, pokušamo zaboraviti sve ovo što smo do sada naučili, ali ne ide . Sada je naša duša ekspandirala za jednu više razinu , ne možemo danas biti ono što smo bili jučer jer danas znamo više nego jučer. Kada se poželimo vratiti "na staro" onda kada ne znamo kuda i kako dalje nastaviti ( imala sam tih situacija kada sam poželjela da ne znam ništa od ovoga što znam, jer moj dosadašnji život nije bio loš, na ovo putovanje i izazove sam krenula jer sam znala da može bolje, nisamznala kako ali sam znala da može , i onda sam otkrila sve ovo ) . Kada dođete u situaciju da su vam sve misli okrenute prema tome kako bi voljeli da neke stvari niste saznali , jer kada ih znate a ne djeluju u vašoj realnosti, to je nekako teže podnijeti nego prijašnju situaciju, jel da ? ( Meni nekada da )
Kako ostati "pri sebi " u tim situacijama. ja to gledam ovako - Ako te život baci na pod, prilegni, odmori se . Možda ti je baš to trebalo jer si previše radila/o pa nisi bila/ o svjesna/tan da ti je potrebno malo odmora. Hmm, možda malo i grubo, ali idemo na sve ili ništa . Ja biram sve , a vi ?
Još nisam bila u situaciji kada me je život ostavljao na "možda" bilo je ili DA ili NE . zato napisah ovo iznad baš ovako .
Za sve one koji se nalazite u stanju kada ne znate kuda dalje , zastanite , zahvalite se Bogu na tome što vam je dao ili oduzeo pa ste u tom stanju u kojem jeste . Koliko samo to djeluje, WOW . zahvaljujte koliko suludo vam bilo, zahvaljujte dok ne osjetite emociju na tu zahvalnost . Jer upravo ona će vas odvesti na korak više od ovoga gdje ste sada . Sve ono što vam je oduzeto NIJE bilo za vas . Mi ne znamo koliko Bog zna, mi mislimo da je nešto za nas dobro, On zna da li je , Vjerujte Njegovom izboru .




Post iz grupe : IZAZOV 30 DANA

Primjedbe