Važne odluke





- Svima se bar jednom u životu desi da se nađu na raskrsnici gdje treba samo jedan put odabrati .
Neko odabere odmah , neko se dugo zadrži u mjestu ne znajući kojim putem da krene.

Neko riskira, neko slijedi osjećaj, a ima čak i onih koji zatvore oči i krenu bilo kojim putem..

Kako se odlučiti kojim putem krenuti, kako znati šta je za nas ono pravo ?


Ne znate šta vas čeka ni na jednom a ni na drugom putu  i to je ono što u vama budi strah. Strah od nepoznatog.

U suštini, mnogi se plaše upravo te nepoznanice "Šta će biti ako uradim to , šta će se desiti ako krenem tim putem, kuda će me odvesti?"
Mnogo pitanja krene da se roji u mislima, a na sva ta pitanja uglavnom nemamo odgovor.

Ta borba koja se dešava u nama, doslovno je borba duše i razuma.
Ako stojite na raskrsnici i ne znate kuda krenuti, znači da se niste "predali" vašoj duši, da vam na putu još stoji prepreka izazvana drugim okolnostima a ne osjećajem i vjerom da je baš taj jedan put ono pravo za vas.

Govore nam " Oslobodite se , otpustite, vjerujte , prepustite se u Božije ruke..." i još mnogo sličnih izraza koji govore samo jedno- da slušamo emocije, da slušamo šta naša duša želi.

To je ono pravo za nas. Ono kuda nas vodi osjećaj.
Nije se lako oduprijeti mislima, nije jednostavno obuzdati um da ne postavlja mnoga pitanja za svaki korak koji napravimo. Svaki korak može biti najbolje iskustvo za nas, ali može biti i rizično.

-Da li je vrijedno rizikovati nešto ako će nas taj rizik odvesti
 do radosti i ispunjenja o kojem maštamo ?

-JESTE .

 Ja sam za to da rizikujemo pa neka bude najbolje za nas .


Ako si spremna/an podnijeti i nešto ne tako dobro u datom trenutku, da bi već sledeći trenutak živjela/živio onako kako želiš , vjerujem da se tim putem dolazi do onoga što želimo  često i bez podnošenja nečega ne tako doborga.

Kada krećemo prema nečemu s vjerom da je to ono pravo za nas, svaki kontrast koji nam iskoči na tom putu s naše strane može vrlo lako biti dočekan sa osmijehom.  " O evo kontrasta, super, ajde da vidimo šta mi nosi, kako će da me ojača na ovom mom putu do cilja " S takvim stavom i kontrasti postaju dragi , s takvim stavom više u nama nema ono osjećaja " Bože to mi se ovo dešava, čime zasluži baš ovo a samo samo tražio/la sreću"


- Sreća je u nama, i svuda oko nas . Kada se veselimo životu i sitnicama koje ispunjavaju svaki naš dan , rijetko šta može da poljulja naše raspoloženje i vjeru u bolji već idući trenutak, već idući dan....

Sreću nosimo u sebi, krenimo prvo od sebe.

Hajmo nekome uljepšati dan, hajmo promijeniti nečije loše raspoloženje u dobro. Izmamite nekome osmijeh danas.

 Baš me je ponijela neka "luda" vibracija vezana za ovaj osmijeh. Znam koliko to može da usreći čovjeka.


- Da se vratim važnim odlukama... Donesite odluku bez mnogo razmišljanja. Jednostavno pusite neka se desi kako treba da se desi.
Mnogo znakova upućuju na promjene o kojima razmišljamo. Kada smo previše fokusirani na rizike onda ne vidimo znakove koji nas vode putem na kojem će biti minimalno rizika .

Nikada ne bježite od rizika ili " Neću to, može da se desi loše po mene"

Da bi poznali šta je dobro i šta vas čini sretnim, prvo morate upoznati šta nije tako dobro za vas i šta vas ne čini sretnima.

Od tapkanja u mjestu nema ništa, nećete mnogo postići. Strah od rizika će vas samo držati tamo gdje ne želite biti .

Ne bojte se, napravite korak , samouvjereno, vjerujte , vjerujte da možete , da bez obzira šta vam nosi taj korak da je to ono s čim ste se uskladili da se desi.

I ne, nikako nemojte reći " Kako da se uskladim sa onim što je loše po mene " - Ništa na svijetu nije loše po TEBE ! Loše je samo što misliš tako. Okreni se na način da kažeš " Aha, kako je sad ovo dobro za mene ? Šta sam naučio/la iz ove situacije koja mi nije baš bila po mojoj želji "

Spoznavanjem onoga šta nije dobro za vas znate šta je ono što je dobro. Fokus stavite na to, a kontrastu se zahvalite na lekciji.

Rizikuj i živi ono što želiš.
Ne plaši se promjene , jer svaka promjena ti može mnogo dobroga donijeti. Sve je u TVOJOJ glavi !

MISLI DOBRO I BITI ĆE TI DOBRO


HVALA NA ČITANJU <3



Primjedbe