-Zahvalna sam i Sretna







- Zahvalna sam na današnjem danu.
Zahvalna sam Ti Bože na ovom danu,od samog buđenja pa sve do sada kada se polako bliži vrijeme za ponovno spavanje... HVALA TI

- Kako sam Ti samo zahvalna na jutrošnjem buđenju. Kad su se malene ručice moje djevojčice  uvile oko mog vrata i stisnule me u tako snažan zagrljaj- veću sreću nisam mogla osjetiti . Maleni glasić koji me doziva " Mama dobro jutro jesi li se probudila" je melem za moje uši. HVALA TI BOŽE NA BOGATSTVU KOJE SI MI DAO


- "Po jutru se dan poznaje " - Jutro koje je počelo s osmijehom i ljubavlju , tu energiju je prenijelo na cijeli dan. Toliko sam zahvalna na svakom osmijehu, svakoj riječi, svakom koraku koji moja djevojčica napravi. Moje malo čudo, dar od Boga , HVALA TI HVALA TI HVALA TI

-  HVALA TI BOŽE na divnom mužu kojeg imam. Hvala Ti što Ga čuvaš i daješ mu zdravlje i ljubav
Hvala Ti što je tu uz mene, Hvala Ti što si mene stvorio za njega . Da ga volim, da ga čuvam, da se brinem za njega , da mu svaki njegov dan uljepšam .... HVALA TI HVALA TI HVALA TI


- HVALA TI na obilju koje si mi dao, na domu ispunjenom ljubavlju i toplinom. Bogatstvo se ne krije iza zidina ogromne vile, Bogatstvo se krije u domu ,koliko god on bio, ako je ispunjen ljubavlju i toplinom, to je ono pravo bogatstvo.

HVALA TI HVALA TI HVALA TI

- Znaš koliko sam Ti zahvalna na obilju hrane , čiste vode , na čistom zraku.. HVALA TI HVALA TI HVALA TI

- Zdravlje koje mi daješ, kao i svima iz moje porodice, mojim prijateljima... Hvala Ti , Bogatstvo je to najveće .

Čovjek nekada ne shvata koliko je bogat sve dok ne izgubi zdravlje,ili porodicu, ili topli dom... Ne bude istinski zahvalan na tome, teži da ima sve više i više ali uz ne zahvalnost vrlo lako sve to može da izgubi, i kada izgubi pita se "Gdje sam pogriješio?"

Dragi Bože, ovo je moja molitva Tebi :

- Hvala Ti, prije svega na svemu što imam i što si mi dao. Tvoja Ljubav je beskonačna.
Dragi Bože Molim te čuvaj zdravlje moje i najbližih mojih. Podari najviše zdravlja mojim dragim prijateljima, pa i svima onima koji mi i nisu prijatelji. Zdravlje im najviše treba. Sve ostalo će već doći..
Hvala Ti  što me čuvaš, Hvala Ti što čuvaš moje dijete i mog muža. Hvala Ti što čuvaš moje roditelje i roditelje moga muža. Podari im zdravlja najviše ..

Dragi Bože , Hvala ti na svemu dobrom i na svemu lošem što si u moj život pustio. Naučila sam neke važne lekcije, naučila sam neke veće vrijednosti života. HVALA TI NA SVEMU.
Znam da ćeš i dalje da se brineš za mene, da budeš uz mene i pokažeš mi pravi put.
HVALA TI HVALA TI HVALA TI
Amin


Primjedbe