U novu godinu s novim planovima i izazovima







- Nova godina stiže . Stara se polako primiče kraju.
Kad se okrenem nazad vidim mnogo napretka u radu na sebi.
Pomislim ko sam bila prije , i ko sam postala tokom ove godine .
A na tome ko želim i ko ću postati nardenih godina- Još radim.

- Sjećam se kako sam u ovo doba prošle godine bila malo drugačija , malo više ne sretna, pomalo depresivna , mnogo ne zahvalna , iako sam, kao i što sada imam, imala milion stvari na kojima sam se mogla zahvaljivati i uživati u njima, kao što to sada radim.
- Nekako sam se uvijek fokusirala na ono što mi je smetalo, na ono što nisam imala u tom trenutku i sve te misli u meni su budile emocije koje vode na loše raspoloženje.
Fokus mi je bio u pogrešnom smijeru a ja to , od silne ne zahvalnosti nisam primjećivala .

Uprkos svemu ,nekako sam se čupala i vadila iz svih tih emocija i tražila razloge za osmijeh i radost , nekada je fokus bio više na manje dobrim , nekada na mnogo dobrim situacijama i tako je i raspoloženje variralo od tuge  do radosti.
Godinu dana treniram um i emocije. Nije lako, uopšte nije lako u početku . Sva ta uvjerenja koja imamo bilo to vlastitim izborom uvjerenja ili uvjerenja nametnutih okolinom , nekako se um i emocije bore  jedno protiv drugog . Svašta se izdešava u nekoliko minuta u ovoj glavi . I onda je vrijeme da kažem DOSTA ! TIŠINA TAMO GORE ! Neka bude kako treba biti .

- U nekim trenutcima pomislim " Hej pa ja sam napokon shvatila poentu ovog mog života "
Ali brzo se uvjerim da sam na velikom početku uponavanja samog života

Kad bi me pitali koja je definicja života - moj odgovor bi bio da ne znam pravu definiciju života niti sam je ikada izguglala da vidim šta drugi kažu. Jednostavno imam svoje mišljenje  (tj. definiciju ako tako možemo nazvati)

Za mene živjeti život , ono, punim plućima znači, (živjeti u trenutku) : Prvenstveno biti zdrav , ispunjen ljubavlju, i zahvalan.  Da pojasnim...
Biti zdrav- Ako nismo zdravi onda nam je mnogo toga uskraćeno (zavisi koju bolest neko ima)
Ispunjen Ljubavlju- Znači da smo toliko puni ljubavi i da je širimo oko sebe ne očekujući da nam se istom mjerom uzvrati . Jednostavno volimo sve oko sebe , u sebi na sebi...
Biti zahvalan - Kada smo zahvalni na npr. zraku - udisat ćemo ga punim plućima i na svaki udah se doslovno zahvaliti jer možemo disati.. Biti zahvalan na sitnicama koja nas okružuju, jer sitnice život čine ljepšim...

Dodala bih još -Radost i Sreća-  Kada sve od ovog navedenog "posjedujemo" kada sve ovo živimo nema šanse da budemo ne sretni , Radost i sreća su proizvod zahvalnosti, zdravlja, ljubavi... kako zahvalan ,zdrav i ispunjen čovjek može biti ne sretan ?


- Nova godina je savršeno vrijeme za donošenje novih odluka i novih planova  i ciljeva koje želim ispuniti.
Tek sam počela da pravim neke sitne ciljeve koji će me dovesti do nekog većeg. Težim ka tome da sebi postavim neki jednostavan cilj koji mogu brzo da ostvarim, nakon toga neki malo teži, pa onda neki  još malo izazovniji ... i tako dok ne dodjem do osnovnog cilja koji ću ,uz sve ove sitne izazove da ostvarim.

Laganim korakom , polako, bez stresa i nervoze.
Neću pisati koje ciljeve imam. To ću nekom drugom prilikom da Vam otkrijem.

Nova godina je vrijeme i za nove promjene, za više rada na sebi.

Nekako osjećam da je došlo vrijeme za još veće promjene. Svaki dan se mijenjam. Nije to uvijek na dobro, nekada ima i lošijih dana, nekada i boljih, ali na svima sam zahvalna. Svaki dan me nauči nešto novo o meni.

Najvažnije je da ne stojim u mjestu, neka , kako preživimo dobre , tako ćemo i one manje dobre dane . Sve je to dio putovanja koje se zove život.
Svako kretanje, bilo naprijed ili unazad će me naučiti gdje treba da  napravim promjene, na šta da stavim fokus  , na kojim aspektima života da poradim više...

Sve je napredak, iz svega učim nešto...

I korak nazad je napredak, ma koliko to možda besmisleno zvučalo u ovom trenutku, za mene je tako , jer da se ne vratim taj korak unazad možda nikada ne bi uvidjela neke greške koje sam napravila. HVALA ZA SVAKI KORAK UNAZAD !


- Prošle godine mi je osnovni,kao najveći cilj bio da pronadjem posao koji ću da radim po mojim uvjetima .

Cilj ostvaren. Za pola godine od postavljanja cilja sam dobila takav posao. Sada radim koliko želim, kada želim, s kim želim i meni super. Imam vremena za sve, za porodicu  za prijatelje, za kuću... za sve dnevne obaveze... Mnogo sam sretna zbog toga, i naravno, Zahvalna .

Nekako mnogo razmišljam o tome da od početka nove godine počnem raditi na tome da nadjem još jedan posao koji mogu raditi uporedo sa ovim koji sada radim. Mislim da će mi to biti prvi cilj za novu godinu .

Eto, ipak sam jedan od ciljeva napisala iako sam rekla da ću drugi put o tome. Neka , neka bude zapisan bar jedan, da Vam pokažem  da se može ostvariti sve što želimo . :)


A sad vi ? Da li ćete da napravite svoj plan za novu godinu ? Hoćete li ustrajati u tome da ispunite svoj plan ? Da li ćete uspjeti - Ovisi samo od vas samih .

Ja vjerujem u Vas da možete, Vjerujte i vi  <3

Pridružite se mojoj grupi za Izazov od 30 dana klikom na ---> GRUPA : Izazov 30 dana


Primjedbe