Treći izazov od 30 dana završen . Idemo dalje :D


Mnogo sam zahvalna i srećna što se još jedan izazov završio uspiješno.
Srce mi je puno kada vidim koliko vas prati izazove, pa čak i ako ne radite a čitate što pišem, to opet na neki način utiče na vas, barem mislim da je tako. Jer dok vi čitate moje afirmacije i zahvalnosti dođe vam skoro isto kao i da ih izgovarate za sebe.



Neke   vama probude neku emociju neke opet ne,
Tako da znajte, svaki osjećaj koji imate dok čitate bilo šta govori vam nešto, poslušajte taj osjećaj i poruka duše će vam doći.

Vaša duša u tom trenutku vam poručuje da je to i Vaša istina kao i pisca koji piše tekst koji čitate, ili ipak da to nije vaša istina. To ćete samo vi znati.
Zato mi je veoma važno i daje mi motivaciju kada vidim koliko pregleda ima na nekoj objavi.
Žao mi je što se ne javljate u komentarima kao prije, mnogo volim čitati vaša iskustva i promjene koje se dešavaju .
Uvijek se javlja nekoliko istih osoba , koje već mnogo toga iz svog života dijele sa svima nama u grupi IZAZOV 30 DANA  i sve su te priče i spoznaje edukativne i nose svoje poruke.

Cilj mi je imati grupu u kojoj su svi bar jednom odradili izazov, a vjerujem da oni koji odrade jednom izazov do kraja, da ne odustaju više . Jer promjene se dešavaju, nekome veće nekome manje ali bitno je da ima promjena. Zapamtite da je i najmanja promjena-PROMJENA. Nije isto kao prije, nešto se promijenilo pa da je bar i tačka se promijenila-promijenila se , nije ista.

Zato ljudi dragi, ako niste zadovoljni nečim u svom životu, šta god da je u pitanju možete to promijeniti radom na sebi i spoznavanjem istine o sebi.
Ni jedan problem na svijetu nije najveći , uvijek ima nešto gore ,zato se zahvalite na tome što vas snašlo(Znam, nije lako se zahvaliti na tome što nemaš dobro zdravlje,ili nemaš novac,ili nemaš ljubav) Ali znaj , u tome što sad živiš je jasna poruka šta za tebe život nije i to treba da mijenjaš. Sjedni sam/a sa sobom u tišini i zapitaj se šta je to što ti živis? Da li je to sreća? da li je to ljubav? da li je to obilje? Šta živiš? Kakav je tvoj život?


A sad se zapitaj šta bi voljela/volio da živiš? Kako do toga možeš doći? Tim putem kreni. Donesi odluku, mijenjaj rutine. I MOLIM TE okani se onoga " Ko je kao naučio da živi tako živi" ili " Ja sam tako navikao/navikla " Molim lijepo. Kako si tu naviku stekao/la? Tako možeš steći i novu , pusti se prazne priče i kreni dalje.
Tapkanje u mjestu ne donosi nikakve prmjene.
Možda i donosi, ne znam, možda tebi donosi, meni ne.
Dokle god sjediš u kukaš na životom i sudbinom neće ti biti bolje.
Za tvoj sudbinu si odgovorna/an samo TI ! TI I NIKO DRUGI !

NE POSTOJI NEKO KO BIRA KAKAV ĆEŠ ŽIVOT IMATI , SVI KONCI SU U TVOJIM RUKAMA TI KREIRAŠ SVOJ ŽIVOT U PRAVCU SVOJIH MISLI I EMOCIJA.
Onako kako se osjećaš tako i živiš.
A kako se sad u ovom trenutku osjećaš?

Dobro- onda vjerujem da dobro živiš !
Loše- Onda vjerujem da živiš loše i kukaš nad životom i svojom sudbinom.
I šta imaš od toga ??? Hoćeš da te neko žali?

Ti dušo draga žališ sam/a sebe i ne poduzimaš ništa po tom pitanju da to promijeniš . To je veoma niska vibracija.
Ako hoćeš promjenu - BUDI PROMJENA !
Mijenjaj misli, fokus, ciljeve... TADA ĆE SE I TVOJ ŽIVOT MIJENJATI !! NA BOLJE, NARAVNO !!!


BUDI PROMJENA KOJU ŽELIŠ VIDJETI. 

SVE KREĆE OD TEBE !

I ZAPAMTI : NEĆE UVIJEK BITI LAKO, ALI UVIJEK ĆE BITI ISPLATIVO DOKLE GOD RADIŠ NA SEBI S ODREĐENIM CILJEM I VJEROM U SEBE .








Primjedbe