Kako doći do srži problema

Vjerujem da ste se nekad osjećali loše a da niste bli sigurni zašto se tako osjećate .
Meni se to isto dešava, sad mnogo rijeđe nego prije,i traje mnogo kraće nego prije.

Skoro sam imala takvu situaciju gdje sam i pisala o tome.
Sada bih, inspirisana jednom pričom, htjela da malo dublje pišem o toj temi uz poneki primjer kako se ja riješavam .

Kad tad na površinu isplivaju "problemi" koji se u nama skupljaju  i bivaju iz sitnica.  Danas zanemarite ovo,sutra ono, s mišljenjem " Ma to je sitnica, idemo dalje" U većini slučajeva to bude potiskivanje emocija , negativnih emocija koje se tada jave . To je , po meni greška, iako kažu da greške ne postoje , nego se treba sa svim uskladiti , ja lično se ne slažem s tim. Greške postoje. ja se ne mogu uskladiti s nečim što smatram da je pogrešno jer upravo to "pogrešno" me uči šta je pravo za mene .  E sad riječ greška, kao takva ima nekolko značenja (možete proguglati ako vas zanima to) ,jedna poslovica kaže


  • "Ne treba se stidjeti priznanja da smo pogriješili, jer to, drugim riječima, znači da smo danas pametniji nego juče"



    Svi mi griješimo, i za svakog greška ne znači isto. nečija greška je nekome dobro donijela.a nekoga nešto dobro naučila.

    Kako sad svoje greške povezati sa osjećanjima.
    Povezane su one automatski samo što  većina nas griješi tako što zanemarujemo sitne greške i u osjećanjima ih potiskujemo , a sve što potiskujemo ostaje u nama i kad tad će izaći na vidjelo. Greška po greška, skupi se toga dosta i onda se samo porbudite bez volje , nervozni, tužnu, frustrirani i pitate se odakle je to došlo.
    Nemate pojma šta vam je ali svi oko vas su vam krivi za sve .
    I tako srljate u dan s tim emocijama stvarajući ih intenzivnijima  jer ne ulazite u srž, ne zastanete da se zapitate "Šta mi se to dešava? U čemu je problem? "

    Nekome klikne brzo šta se to dešava unutar njega , a nekome ne klikne danima ništa, samo se vuče taj osjećaj koji je veoma niske vibracije. I onda znajući sve ovo što znate, da ste sami kreatori nije vam jasno kako ste ovaj loš osjećaj iskreirali kada ste prethodno bili veseli i super , Onda vas to vodi još niže jer tad i samopouzdanje i vjera u sebe padaju.








    Evo riješenja:

    Kada vam tako dođe taj dan " ne definisanih" osjećaja nađite neko mirno mjesto gdje ćete biti sami.
    I počnite voditi razgovor sa sobom.
    Pitajte se " Zašto se sad ja ____ (kažite svoje ime ) ovako osjećam" Ako je odgovor "ne znam" idite dalje.
    " Šta bi to moglo biti , šta se to dešavalo tokom ovog dana, ili tokom prošlog dana da mi je izazvalo barem mali dio ovog osjećaja" " Aha...to se desilo i tad nisam bila baš sretna/an ali sam nastavila/o dalje s danom" " Onda se desilo_____, pa sam to opet potisnula/o " i tako iz dana u dan, iz dešavanja u dešavanje, vi ćete shvatiti da su zapravo sve to bile sitnice koje su se nizale jedna na drugu i stvorile "hrpu" dešavanja koji sa sobom nose niske vibracije i jednostavno ih je  u ovom trenutku više nego pozitivnih pa su zavladale vašim tijelom i umom.


    Dok ste u miru sa sobom, dok tako razgovarate sami sa sobom  osjetit ćete navalu emocija, bilo da su više ili niže vibracije. Pustite ih . neka izađu iz vas na način na koji trenutno mogu izaći. Recimo ako plačete ,otpustit ćete negativne emocije , prihvatiti ih, proživjeti i otpustiti. Poslije toga dolaze pozitivnije emocije, pa još pozitivnije i eto riješenja. Pojavi se niotkuda.

    Zapravo nije niotkuda, sami ste došli do njega. BRAVO za Vas !!!


    Ovo je metoda koja meni pomaže, koja meni koristi uvijek.
    Ako ste isprobali, a nije vam pomoglo onda potražite neku drugu metodu. meditirajte, tapkajte , relaksirajte se na neki vama dobar način...

    Samo nemojte ništa ne raditi. Radite nešto , bilo šta jer biti će mnogo učinkovitije nego da ne radite ništa.

    Primjedbe