AFIRMACIJE ZA NOVAC











Živim obilje novca
Možda za nekoga , iznos koji imam nije baš neko obilje, ali za mene jest.
To je moje obilje. Ja imam svoj novac, neko ga nema ni toliko koliko ja sada imam.
Mnogo novca je do sada prošlo kroz moj život i dalje prolazi , teče svojim tokom  kako ja kreiram
Donosim odluku da kreiram duplo više novca od ovoga koliko imam
Nije puno ali meni ne dovoljno, neko ima duplo manje od moene sada u ovom trenutku
Hvala Ti Bože što imam novac
U svakom trenutku ja vibriram da imam, jer zaista imam. Nije bitna cifra koju posjedujem-IMAM NOVAC
Svakog dana kreiram d ami novac dolazi i različitih izvora, Pa već sutra mogu dobiti na poklon 50 eura. WOW koja bi to manifestacija bila.
Ja sam magnet za novac i poklone
Često nalazim novac , pa i kad nađem najmanju kovanicu koja postoji ja se zahvalim i obradujem se jer znam da me možda na idućem koraku čeka sto puta veća novčanica.
nekad budem u pravu nekada ne, svejedno, ja sam sretna
Neka novac kruži. To mu i jeste svrha.
Novac je tu da ga trošim, jedina razlika je u tome koliko ću imati ili ne imati je ta da li ga trošim pametno ili bez razmišljanja. Biram da trošim pametno
Kad trošim pametno duplo više mi se vraća.
Kada mi se duplo više vrati odlucujem dio tog novca pokloniti jer znam da će mi se noda opet vratiti. Ali ne poklanjam iz razloga da dobijem, nego iz razloga da osjetim tu radost poklanjanja i da uživam u osmijehu u radosti onoga ko prima poklon.Jer i u tom trenutku i ja sam na dobitku, emocionalnom.
Ja sam magnet za novac
Ja volim novac i novac voli mene.
U mom svijetu energija novca kruži oko mene i tako privlačim mnogo novca u svoj život.
Ja sam magnet za novac
Ja sam magnet za novac
Ja volim novac
Svaki dan ja povećavam svoju energiju u vezi novca i čistim se od starih uvjerenja da je novac loš
Novac nije loš
Novac je divan
Omogućuje mi toliko toga da imam, vidim,doživim,proživim. naprosto obožavam novac i svrhu za koju je namijenjen

Hvala ti dragi Novcu što postojiš !

Primjedbe