30 DAN (treći izazov) METODE I MOJE ISKUSTVO U OVOM IZAZOVU

Zahvalnost neka vam i ovaj dan bude na prvom mjestu.









1. AFIRMACIJE

Danas je moj dan
Ovaj dan će da bude fantastičan
Ovaj dan počinje osmijehom i cijeli dan će osmijeh da bude na mom licu
Svima oko sebe slat ću ljubav i pozitivu
Ja sam prekrasna osoba
Ja volim ljude i ljudi vole mene
Divno je znati da sam ja kreator svog života i da kreiram sve ovo što živim
S tim saznanjem ja mogu da kreiam šta god hoću
Volim sebe, volim to što jesam i to što postajem



2. EFT








3. MEDITACIJA





4. ZAHVALNOST


Zahvalna sam na ovom danu, 
zahvalna sam na zdravlju koje me služi
zahvalna sam na zdravom tijelu
Zahvalna sam na obilju koje živim u svakom segmentu svog života
Zahvalna sam jer mi u ovom trenutku ne nedostaje ništa
Zahvalna sam jer imam sve 
zahvalna sam na svemu što me okružuje, što je dio mene i mog života
Volim sve to




 SADA ĆU SA VAMA DA PODIJELIM SVOJE ISKUSTVO ZA OVIH 29/30 DANA

Mnogo sam sretna što sam i ovaj put odradila svoj izazov, radila sam tačno ovako ,kako sam vam i pisala svaki dan.
Promjene su tu, vidjeljive, opipljive,
Nekako nisam baš mnogo dijelila vlastita iskustva u ovom preiodu jer sam čekala ono nešto da podijelim , ono nešto što bi za vas bilo BUM da vas pokrene na intenzivniji rad na sebi , ali sad dok se vraćam nazad u ovih 30 dana mogu vam reći da nisam došla do tog nečega što bi bilo BUM .
Nije ni potrebno to . Jer dok ja čekam nešto veliko ,oduzimam vam tu radost da čitate o sitnicama koje se dešavaju, koje se mijenjaju.Zato ću navesti nekoliko primjera koji su mi se izdešavali u proteklih 29 dana .



1. Iako sam i bez ovog izazova radila izazove (osim Magije,jednostavno tad nisam imala vremena za sve to) Ništa mi nije intenzivnije od ovog izazova kada se javljam svaki dan pa bar i sa 2 rečenice. Shvatam kako još nisam pobijedila neke strahove. Ne mogu reći da
nisam radila na tome ( ovo pisanje je rad na tome). Osoba sam koja je bježala od pažnje, nikad nisam voljela biti u nekom centru i uvijek sam se sklanjala i posmatrala sa strane. Ovi izazovi mi omogućuju da budem svoja javno. Ja i u stvarnom(ne samo ovom virtuelnom) svijetu jesam iskrena i što na umu to na drumu ,kako bi rekao narod, ja kažem-uradim.. Odavno ništa ne radim protiv svoje volje. Dobro, ne baš ništa, ima nekih sitnica koje radim a da mi baš i nisu po volji, ali to radim iz ljubavi prema drugima (mužu,kćeri,roditeljima itd, svim bitnim ljudima u svom životu) . To je prvo , promjena koju sam tek sada u potpunosti analizirala i shvatila. Riješavam se straha od "biti u centru pažnje" na bilo koji način.

2. Spoznaja ko su mi prijatelji a ko nisu- Hmm o tome bih mogla pisati danima. Inače volim za sebe reći da sam tip koji odma skuži ko je ko. Dovoljno mi je samo minut-dva da s nekim razgovaram i ja znam odmah s kim imam posla. Ponosim se tim, ali ne ponosim se sa svojim popuštanjem prema onima koji i nisu za mene.
Od kako znam za sebe družila sam se uvijek sa osobama koje su mi uvijek ,kada su mi potrebne,okretale leđa, tako da sam u biti uvijek bila sama i sve svoje brige i probleme sama sam riješavala, jer iskreno nikad nisam imala povjrenja u mamu niti joj se i dan danas povjeravam kada su u pitanju neke ozbiljnije stvari. Nemamo taj odnos da sve dijelimo.
Tokom ovog izazova napokon sam stala na crtu svima za koje smatram da mi nisu pravi prijatelji. ne šutim im ni na jednu i ne trpim više njihovu dvoličnost .

3. Shvatila sam čemu to najviše poklanjam pažnje kada mi dođe trenutak "pms" . Opet strahovi. Ali ovaj put strahovi od dešavanja koja sam imala kao cura/ curetak od 15-16 godina. Inače jako rano sam počela imati te neke svoje probleme i strahove i uvijek sam sama tražila načine kako se izvući iz bilo čega što me snašlo , nekad sam griješila manje nekad više i sad to sve izlazi iz mene na način da mi sve te slike dolaze u glavu i ja stanem i "promatram" šta se dešava ,i od kako promatram a ne predajem pažnju tome -pored slike dođe mi i poruka kako sam to prošla ,pametno za svoje godine, kako sam sad završila s tim i sl. ČIŠĆENJE se dešava, GENERALKA UMA :D

4. MNOGO JAČE osvještavanje trenutaka nego prije. Mnogo više pažnje posvećujem trenutcima nego prije. iskreno prije nisam znala kako da se posvetim trenutku. Mislila sam " Pa jel to ono , aha sad sam tu i tu radim to i to i posmatram kako radim ili kako se osjećam..hmm..." A sad sam to počela gledati na način da jednostavno u svakom trenutku slijedim emocije.Osluškujem svoje emocije u datom trenutku i pitam se ili izjavljujem " Waoo kako se dobro osjećam sada" " Šta mi stvara ovaj osjećaj, divan ili manje divan ja ga osjećam i svjesna sam zašto je tu"

5. Nisam više ona osoba koja "zvoca" na svaku riječ koju mi neko uputi. Svoju nervozu liječim tjelovježbom ili dubokim disanjem. Zavisi kada mi se nervoza pojavi i šta sam u mogućnosti tada uraditi...

6. MANIFESTACIJA posla
Odavno već pričam kako se ne želim više zaposlit u nekoj firmii gdje ću raditi za minimalac a dati od sebe maksimalno. Shvatam da vrijedim puno više od nečijih 400km (200 eura).
S tim mislima sam još i afirmirala da ću da imam posao u koji ću da ulažem neku normalu svoga truda svoje snage ,svojih emocija,ljubavi i svega što je potrebno da se u posao uloži da bi to bio dobro odrađen posao. I tako sam izmanifestirala vlastiti biznis.
Rad se o poslu preko interneta , odavno radim ali nikad nisam imala dozvolu jer je jako teško dobiti dozvolu od strane nekih kompanija. I tako mene iznenade, kad sam najmanje očekivala -odobrili su mi zaradu preko interneta .
Sada radim, ulažem kolko mogu i novca i vremena za vlastiti biznis ,jer imam podlogu , imam dozvolu, a volim da radim za računarima,inače sam po struci mašinski tehničar za kompijutersko projektovanje(jedina cura u razredu sam bila hahah , al briga me, ja to volim ,kao i moji kolege i prije svega veliki prijatelji.) Po njima znam kako je nekad muško bolji prijatelj nego žensko.


I da ne zaboravim i kontrast koji sam doživjela.
Riječ je bilo o finansijskom kontrastu gdje sam morala nešto hitno isplatiti a isplata je iznosila onoliko novca kolko sam ja imala u kući. Znači ostala bi na 0 km a tek je bilo negdje sredinom mjeseca. Kako preživjeti do kraja mjeseca sa 0 km u džepu?
Finooo . Kada se ne sikiraš i ne nerviraš Može se. priznajem u početu m jest bilo ono " Jao pa odakle sad ovo, kako ću sad to platiti, odakle se stvorilo..itd.." I onda pustila sam da vidim dokle bi moje misli išle ne bi li našla srž "problema" i pojavilo se. Hvala Bogu sve je riješeno na najbolji način. Ne dugo nakon toga dobila sam novac iz neočekivanih izvora, ne baš tačnu sumu koliko sam uplatila , ali dovoljno da mi ostane da imam za ostatak mjeseca da kupim sve što mi zatreba :D

Primjedbe