29 DAN (treći izazov) Metode







1 AFIRMACIJE

Ovaj divan dan je stvoren za mene da budem najbolja verzija sebe
ja sam najbolja verzija sebe ovdje i sada baš u ovom trenutku
radim najbolje što znam
Ja sam uspiješna  u svemu pto radom
Radom spretno i sve mi ide od ruke
Volim sebe baš ovakvu kakva jesam
Ja sam divna, savršena baš ovakva kakva jesam
Moj život  ide po mojim kreacijama
Sve što mi se dešava Ja sam sama kreator toga i u potpunosti prihvaćam odgovornost za sve 





2. EFT 








3. MEDITACIJA








4. ZAHVALNOST



Zahvalna sam na zdravlju koje me služi
zahvalna sam na ljubavi koju osjećam,dajem i primam
Zahvalna sam na novcu koji u moj život neprestano dolazi
Zahvalna sam na obilju koje imam
Zahvalna sam na hrani vodi i svemu što imam
zahvalna sam na zdravlju  moje porodice , roditelja, prijatelja i rodbine





Primjedbe