28 DAN (treći izazov)

Već polako stiže 30 ti dan izazova. Vjerujem da svi koji prvi put , a i oni koji više puta , rade ovaj izazov , da osjetite promjene. zapravo, da postaju vidljive.



1 AFIRMACIJE

Divan dan je počeo
Danas odlučujem biti nasmijana i sretna cijeli dan
Ja to mogu, ja sada tako živim
Moj život je ispunjen divnim stvarima
Živim obilje
Živim ljubav
Živim miran i blagoslovljen život
Imam sve što mi je potrebno
Ja sam sretna
Ja sam zadovoljna
Moj život je savršen, baš onakav kakav treba biti
Sve je dobro i biće jooš puunooo bolje
Najbolje za mene




2. EFT








3. MEDITACIJA 








4. ZAHVALNOST

Zahvalna sam na ovom divnom danu
Zahvalna sam na svim iskustvima koja sam danas doživjela,
Zahvalna sam na zdravlju koje me služi
zahvalna sam na ljubavi koju živim
Zahvalna sam na svemu što imam i na svemu što mi tek dolazi


Primjedbe