25 DAN (treći izazov) Metode

Predivan dan je iza mene, zahvalna sam Ti dragi Bože što si me i danas čuvao i bio uz mene.Volim Te





1 AFIRMACIJE

Sretna sam što sam se i danas probudila
Nova prilika za nova iskustva ,nove pobjede- IDEMO
Ovaj dan će biti fenomenalan, osjećam veliko uzbuđenje dok ovo izgovaram
Znam da će biti fenomenala
Zato što se ja osjećam fenomenalno
Ja mogu sve što hoću
Ja sam sretna i uživam u svakoj sekundi svog života
I ovaj dan ću najviše da posvetim dobrim stvarima i razvoju sebe
I ovaj dan ću nešto novo da naučim , nešto novo da iskusim
Volim nova iskustva
Čine me jačom i samopouzdanijom
Ja sam sposobna da uradim sve što zamislim
Sve što radim ide mi od ruke
Sve što radim radim efikasno i brzo
Ja sam uspiješna
Sretna sam
zahvalna sam
Volim i voljena sam


2. EFT





3. MEDITACIJA







4. ZAHVALNOST

Zahvalna sam na ovom danu
Zahvalna sam na zdravlju koje me služi
zahvalna sam na osmijehu koji se pojavi na mom licu čim se probudim
Zahvalna sam na mužu i kćerki koji bezbrižno spavaju i s osmijehom se bude
zahvalna na obilju koje živim








Primjedbe