24 DAN (treći izazov) Metode

zahvalna sma na ovom predivnom danu.
Nema ništa ljepše od dana ispunjenog ljubavlju i smijehom






1. AFIRMACIJE
Živim predivan život, ispunjen, srećan
Ja sam sretna što imam priliku živjeti još jedan dan
Sretna sam što sam zdrava, što imam porodicu
IŠto imam pored koga da se budim,
Sretna sm što imam kćerku koja me svako jutro budi zagrljajima i poljupcima uz veeeeliki osmijeh
Sretna sam što imam divnog muža
Sretna sam jer postojimo Mi zdravi, srećni ispunjeni
Sretna sam jer imam topli krevet i dom
Sretna sa jer imam hranu
Sretna sam što svaki dan vidim ,čujem,osjećam...Život je divan.



2. EFT










3. MEDITACIJA




4. ZAHVALNOST 

Zahvalna sam na zdravlju, na svakom novom danu, na svakoj novoj prilici da ikusim život
Zahvalna sam na svemu što imam i svemu što me okružuje



Primjedbe