23 DAN (treći izazov) Metode

Zahvalna sam na ovom prekrasno provedenom danu. zahvalna sam na porodici koju imam i na našem zdravlju .







1. AFIRMACIJE

Ovaj dan  će biti predivan
Samom pojavom sunca dan je odmah ljepši,iako je lijep i kada je tmurno, tada Ja sijam ako nema sunca
Moj život je ispunjen divnim stvarima Ja sam sretna i zadovoljna
Imam sve što mi treba
Imam dovoljno da mogu dijeliti sa drugima
Mnogo sam zahvalna na tome
Vjerujem da se čuda dešavaju- živim čuda svaki dan
Živim život spontano i uživam u svakom trenutku.
Ne opretećujem se brigama,obavezama i slično, neka bude kako treba biti
Moj život je divan




2. EFT






3. MEDITACIJA 





4. ZAHVALNOST

Danas sam zahvalna za svoje zdravlje, za zdravlje mog muža i moje kćeri.
zahvalna sam i za zdravlje mojih prijatelja i šire porodice
Zahvalna sam na prilici da proživim ovaj dan 
Zahvalna sam na svemu što imam
zahvalna sam na obilju svega - živim obilje
Zahvalna sam na osjećaju radosti
zahvalan sam na osjećaju ljubavi
Zahvalna sam za novac koji imam i koji mi svaki dan dolazi
Zahvalna sam na obilju ovoga svijeta kojeg ima dovoljno za sve
Zahvalna sam što u svom životu svjedočim velikim promjenama
Zahvalna sam na svemu što imam, na onome što mi dolazi i na svemu što me okružuje.






Primjedbe