22 DAN (treći izazov ) Metode i još po nešto

Zahvalna sam na ovom prekrasnom danu, na suncu, zdravlju, na osmijehu , na ljubavi , na porodici i svemu što me okružuje.








Jučer mi je bio po malo dan na  nižoj vibraciji, možda utiču i neke promjene koje sam od skoro uvela, nisam vam pisala o njima, budem već...  Ali sve u svemu ja sam zahvalna na jučerašnjim iskustvima . Mnogo su me naveli na razmišljanje, te sa shvatila poentu  svega što mi se izdešavalo.
Naime, radi se o gubitku koji me dotaknuo baš . Ne bih pisala detalje, kad budem spremna da to podijelim sa vama -podijelit ću :)  Dok se na jednoj strani desio gubitam na drugoj se situacija odvijala suprotno, nešto sam izgubila a danas sam nešto dobila.  Kao davanje i primanje. Možda je moj gubitak za nekoga bio dobitak pa se obradovao .
Danas je već sve puno bolje, radila sam 2 puta eft za ulazak u vortex i već nakon prvog tapkanja ssam se osjećala mnogo bolje. Jučer sam bila svjesna svega ali nisam poduzimala nikakve akcije (osim meditacije naveče) da spriječim taj osječaj koji sam imala. Htjela sam da vidim dokle će to ići i nisam pogriješila, jer puštanjem emocija da odrade svoj "posao" u tom trenutku shvatila sam gdje sam pogriješila i da je moj gubitak zaista moja kreacija.  Za mene to znači , da je nekad dobro pustiti emocije koje trenutno osjećamo da odrade svoj posao u tom trenu , samo ih posmatrati i ne dopustiti da se ukorijene . Nije pravilo da se uvijek svake sekunde mora biti super odlično fantastično, ali vjerujem da je i to moguće  kada mnogo radimo na sebi i mnogo više istražujemo i shvatamo sve.  Ja i dalje smatram da je ovo moj veliki početak vlastite promjene , cilj mi je u svakoj situaciji osjećati unutarnji mir, trenutno ne pišem ni o manifestacijama jer ništa veliko , posebno veliko mi se nije desilo ali nisam ni radila na ničemu velikom. Još se držim prve stepenice  ka uspjehu ,želim da dobro utvrdim gradivo i mijenjam još neka uvjerenja .



1. AFIRMACIJE

Danas je divan dan za dobre vijesti
Imam osjećaj da ću  danas dobiti divnu vijet
Osjećam se fantastično povodom toga
ja sma magnet za dobre stvari
ja u svoj život privlačim samo dobro
Sretna sam zbog toga
Svjesno kreiram svaki dan svog života
Svaki kontrast prihvatam sa iščekivanjem nečega dobroj jer ne kažu ljudi džaba da poslije kiše uvijek sunce dođe
veselim se tom suncu
veselim se svakoj novoj situaciji svakom novom iskustvu koje me čeka,
Dok sam na putu  duhovnog rasta mnogo  novih iskustava doživljavam,
Svjesno ih prihvatam  i upuštam se u nove avanture
Živim punim plućima svaki dan
zdrava sam
Uživam u svakom trenutku u obilju koje imam
Svjesna sam obilja koje imam
Svaki dan imam dovoljno za sebe i svoju porodicu pa čak i da dam nekome nešto,
Svaki dan poklanjam osmijeh




2. EFT








3. MEDITACIJA







4. ZAHVALNOST 

Danas sam zahvalna na životu 
zahvalna sam na zdravlju
zahvalna sam na obiilju koje živim
zahvalna sam na porodici i njihovom zdravlju
zahvalna sam na roditeljima koji su mi živi i zdravi
Zhavalna sam na ljubavi koju osječam dajem i primam
Zahvalna sam na novim iskustvima, novim spoznajama, novim uvidima
Zahvalna sam na radosti koju osjećam
Zahvalna sam na osmijehu koji mogu da poklonim svima
Zahvalna sam na čudima koja mi se dešavaju
Zahvalna sam na novcu koji mi pristiže svaki dan
zahvalna sam jer trošim pametno
Zahvalna sam na svemu što imam i na svemu što mi tek dolazi




5. RIJEŠENO JE 

Za svaku brigu koja se na tren pijavi u mojim mislima  kažem  RIJEŠENO JE
Zašto bi se brinula kada je RIJEŠENO
RIJEŠENO JE RIJEŠENO JE RIJEŠENO JE
Sretna sam zato što je RIJEŠENO
Uživam u ovom trenutku jer su moje brige RIJEŠENE 
Rješenje je tu RIJEŠENO JE
iako ga možda ne vidim ovaj tren znam da je RIJEŠENO
RIJEŠENO JE RIJEŠENO JE RIJEŠENO JE 




Primjedbe