21 DAN (treći izazov) Metode za sutra i moje iskustvo danas

Zahvalna sam na ovom sunčanom danu , zdravlju koje me služi i svemu što me okružuje.






Današnji dan mi je bio jedan od onih dana kada se osjećam ne definisano. 
Da li sam bila sretna ? Jesam, Da li sam bila Zahvalna ? jesam, Da li sam afirmirala ? Jesam. 
Međutim, šta se dešava ? 
Prihvatila sam današnji osjećaj kao čišćenje , kao dublje pronalaženje sebe jer sam se , bez obzira na metode koje radim svaki dan , nekako izgubila u trenutku. 

Dešavaju mi se kontrast za kontrastom, a ja im ne mogu da nađem srž, ne razumijem odakle su došli kada sam  prije svega bila svjesna dešavanja u meni i oko mene i "vodila sam brigu o tome" , kontrolirala sam to u meni, odličnoj mjeri. 
Da li su kontrasti posljedica nečega od prije ? Vjerovatno, a kada je tako neka onda "odrade" svoj posao i neka idu dalje svojim putem. 
U moru svih osjećaja ,koje zaista ne znam definisati, nit sam ono fenomenalno niti sam loše, tu negdje između, i u moru svega toga  vidim "slučajno" 555 -poruka Andjela, i ajde da vidim šta mi poručuju sada ,

 Poruka glasi "Zavežite pojas jer pred vama je velika životna promena. Na nju nemojte gledati kao nepozitivnu ili negativnu, jer promene su prirodni deo životnog toka. Možda je ova promena odgovorna vaše molitve stoga nastavite sebe gledati i osećati se kao da ste u miru."

U prvi tren sam  osjetila neki strah , ono " Kakva sad velika promjena ali da ne gledam na nju kao negativnu" , pa onda, ono-protresem glavom LOL , Ma stani Azra , gdje ti je fokus, hoćeš li da bude negativna?? Ne !! I krenem mijenjati fokus tako što sam se vratila unazad na neko vrijeme kada i šta sam željela, šta mi se ostvarilo, šta se ostvaruje korak po korak i kakvu promjenu sam htjela? 
Dugo sam bila u tim mislima,i onda ,kako sam bila vani, u svoj toj zbrci u glavi  odlučila sam da gledam oblake i tražim oblike koje prave . Znate šta mi se pojavilo pred očima- Oblak u obliku (ja sam ga tako vidjela) Anđela raširenih krila kako u rukama drži nešto i kao put kojim je Anđeo prošao nebom, znate ono kao trag koji avion ostavi na nebu, e tako isto je bio trag za tim Oblakom Anđelom,
Prva reakcija je bila :O WOW , poslije sam na tren okrenula glavu, kontam, priviđa mi se jer sam u svim tim mislima okupirana... Nakon možda 5 min. opet sam pogledala, i dalje je bio tu , samo malo manji, kretao se dalje, u istom obliku i sa istim onim tragom iza sebe. 
Rado bih vam sliku postavila, ali u tom trenutku mi nije palo na pamet da slikam.

Nakon toga još jedan kontrast ovaj put mnogo jači nego dosadašnji koji su ili u toku ovog i jučerašnjeg dana, i opet vidim brojeve 111 , a poruka glasi : 

"Pažljivo pratite svoje misli i pazite da mislite samo o onome o čemu
želite misliti, nikako na ono što ne želite. Ovaj slijed je znak kako se pred vama otvaraju vrata mogućnosti i vaše misli poprimaju oblik rekordnom brzinom. Slijed 111 je poput žarkog svetla treperave sijalice. On znači da je svemir upravo napravio fotografiju vaših misli i da ih pretvara u stvarnost. Jeste li zadovoljni s mislima koje je svemir ulovio? Ako niste, ispravite svoje misli (pozovite svoje anđele da vam pomognu u tome ako imate poteškoća s kontrolisanjem ili praćenjem svojih misli). "


Pomislih samo " Bože u tvoje ruke, znam da me čuvaš i da si uz mene, šta bude-neka bude, valjda je tako najbolje, ja sad ne znam, ali Ti znaš " 

kad sam to izgovorila, toliko su me trnci obuzeli, cijela sam trnila  da me zima uhvatila. Vjerujem da je to potvrda da ne trebam da se brinem, da mi se sprema iz svega ovoga nešto fantastično. 


A sada , metode za sutra :) Ja sam pod dojmom svega ovoga tako da neam baš ni mnogo inspiracije pa ne zamjerite, izaberite metode koje vam odgovaraju, iz prethodnih dana , a ja ću samo da se sada zahvalim, i da ispišem ono što osjećam da trebam, neću pisati po stavkama 1,2,3... nego ovako kao do sada, 



Zahvalna sam na svemu što sam danas doživjela. Ovaj dan za mene ima veliko značenje, vjerujem da će da bude dokaz kako je dragi Bog uvijek uz mene, uvijek uz sve nas, kada ga trebamo, pa i onda kada ga ne trebamo, tu je, čuva nas. 
Zahvalna sam na zdravlju koje me služi, svakidan sve bolje i bolje.
zahvalna sam na motivaciji da opet krenem sa rekreacijom i vježbama jer znam da će mome tijelu donijeti samo dobro. 
zahvalna sam na svojoj porodici, na njihovom zdravlju, na roditeljima koje imam, koji su zdravi i uvijek tu za mene. zahvalna na svemu što me okružuje , na svemu što osjećam. Sve sam to JA 


HVALA TI HVALA TI HVALA TI 



Meditacija 



Primjedbe