19 DAN (treći izazov) METODE

Zahvalna sam na ovom predivnom danu.
Današnji dan sam odlučila provesti s kćerkom, cijeli dan smo se igrale, hodale, gdje god je ona htjela ići vodila sam je, u park, igraonicu, vožnju autobusom.. ma sve željice sam joj ispunila.
Bila sam previše zauzeta pa možda cijeli mjesec da sam se s njom minimalno igrala, tako da sam odlučila da od sada više vremena provodim s njom,a posao i obaveze oko kuće- ah uvijek ih ima i slabo se i vidi posao koji se uradi, tako da posao neka čeka a mi se idemo igrati, lako je kasnije obrisati prašinu i počistiti kuću dok ona spavaa :D




1. AFIRMACIJE

Ja živim život peepun obilja i čuda
U moj život svakodnevno  dolaze nova čuda
Svakodnevno svjedočim obilju koje živim
Ja sam sretna
ja sam ispunjena ljubavlju i dajem je svima oko sebe
Ja sam ljubav
Mnogo volim ovaj život koji živim,
Zaista sam najsretnija kada vidim osmijeh meni dragih ljudi
Što sam sretnija to više oko sebe primjećujem sretne ljude
čak sve više na ulici primjećujem kakose ljudi smiješe
To je predivno


2. EFT




3. MEDITACIJA








4. ZAHVALNOST

Zahvaljujem ti se dragi Bože na ovom životu koji si mi podario
zahvaljujem ti se na svemu što imam
Zahvaljujem ti se i na onome što želim a nemam-Ti znaš zašto to nemam, a ja ti vjerujem 


HVALA TI HVALA TI HVALA TI





Primjedbe