18 DAN (treći izazov) Metode i Vizualizacija

Zahvalna sa na ovom predivnom danu, zahvalna na toplini koje nam sunce nesebično daje.






1. AFIRMACIJE
Ovaj dan je predivan za mene
Volim ovaj dan
Ovaj da je savršen baš onakav kakav treba biti
Lijepe vijesti me prate tokom cijelog dana
Sam pozitivne i predivne stvari će mi se dešavati,
Svaki kontrast ja pretvaram u nešto divno, nešto što me u tom trenutku uči da budem mudrija i pažljivija
Ja sam sretna
Ispunjena sam
Moja duša je mirna





2. EFT






3. MEDITACIJA (jutarnja)





Večernja






4. ZAHVALNOST
Zahvalna sam na ovom divnom danu
zahvalna na zdravlju koje me služi
zahvalna sam na ljubavi koju osjećam , dajem i primam
Zahvalna sam na obilju novca koji mi dolazi iz različitih izvora
Zahvalna sam na predivnoj , zdravoj i sretnoj porodiici koju imam
HVALA TI HVALA TI HVAA TI



5. VIZUALIZACIJA

Današnja meditacija koju sam navela kao večernju ne mora biti večernja , možete raditi kad  vama odgovara. To je meditacija za ostvarenje konkretne želje ili cilja i samim tim vas vodi do vizualizacije.
Dakle ovako, ova meditacija je zaista čarobna, u njoj sam vidjela kuću koju sam nakon nekog vremena kupila. Predlažem da od sada pa do kraja izazova radite ovu meditaciju svaki dan , po meni, vrlo je važno da svaki dan vizualizirate za istu želju  sve dok se ista ne ostvari. Samo tako će fokus biti na želji cijelo vrijeme , i samim tim se povećava šansa za njeno ostavrenje.

Vizualizirajte danas kad god stignete o toj želji koju imate.  Vizualizacijom se vaša vibracije diže do paralelne realnosti gdje je želja već ostvarena.  Takođe, vizualiziranjem ćete spriječiti padanje vibracije.

Vjerujem da ste do sada spremni za ovu vježbu (pogotovo vi koji prvi put radite izazov) te da je vaša vibracija mnogo bolja u odnosu na vrijeme prije izazova.
Ako ne mislite da ste spremni svejedno uradite ovu vježbu, što češće radite prije ćete se uskladiti.



Primjedbe