17 DAN (trei izazov) Metode

Zahvalna sam na ovom prekrasnom danu, na svim obavezama koje sam imala , s uživanjem sa ih odradila.
Hvala Ti Bože što živim život prepun obilja.




1 AFIRMACIJE

OVAJ DAN JE PREDIVAN
Tako sam sretna i ispunjena što imam priliku živjeti još jedan dan
Veliko bogastvo je moj život i sve što se u njem dešava
Danas ću da iskoristim maksimalno dobro ovaj dan
Fokusirat ću se samo na pozitivne stvari
Danas sam magnet za divne stvari
Vjerujem da će mi danas stići neka odlična vijest
Radujem se s iščekivanjem
Ovaj dan je fenomenalan

2. EFT




3.MEDITACIJA






4. ZAHVALNOST 

Zahvalna sam na ovom divnom danu
zahvalna sam na svim događajima koji su se danas desili
Zahvalna sam na tome čemu su me naučili
zahvalna sam na svom obilju koje živim
zahvalna sam na obilju zdravlja
Zahvalan sam na obilju ljubavi
Zahvalna sam na obilju prijatelja
Zahvalna sam na svemu sto imam

Primjedbe