16 DAN (treći izazov) Metode

Zahvalna sam na ovom danu, na novim iskustvima koje mi je ovaj dan nosio. Sve što se dešava znam da se dešava iz nekog razloga za moje dobro, pa Bože u tvoje ruke, neka bude kako treba biti . Hvala Ti što me čuvaš i što si uz mene,






1. AFIRMACIJE

Ja se želim osjećati puno bolje nego što se sad osjećam.
Zaslužujem da se osjećam fenomenalno
Sama sam odgovorna za to kako se osjećam
Samim izgovaranjem ovih riječi osjećam se puno bolje
Nervoza se povlači ,Ja sam dobro
Ja sam puno bolje Hvala Ti Bože

2. ZAHVALNOST

Zahvalna sam na zdravlju koje me služi
zahvalna sam na ovoj prilici da proživim još jedan dan u ovom fizičkom , divnom svijetu u kojem se nalazim
Zahvalna sam Što živim sretan i ispunjen život
Zahvalna sam na ljubavi koju imam i daljem svima oko sebe
Zahvalna sam na ljubavi koju osjećaj i koju primam nazad
zahvalna sam na mudrosti i pameti koja me služi  u svakom trenutku
zahvalna sam na Divnom mužu koji moj život ispunjava na predivan način
zahvalna sam na savršenoj djevojčici koju imam
zahvalna sam na zdravlju svoje porodice,svoga muža , svoga djeteta i svojih prijatelja
Zahvalna sam što u svom životu imam samo ljude koji su  sretni i ispunjeni i koji žive punim plućima
zahvalna sam za svo obilje koje živim
Zahvalna sam na hrani i vodi koju svakodnevno konzumiram
zahvalna sam na toplom domu koji imam
zahvlna sam na odjeći
zahvalna sam na iskustvima koje svakodevno doživljavam
Zahvalna sam na novcu koji imam
zahvalna sam na svom novcu koji sam ikad u životu dobila
zahvalna sam na mogućnosti da trošim novac kako želim
Zahvalna sam na svim čudima koja mi se neprestano događaju
zahvalna sam na ovom velikom čudu koje živim-ŽIVOTU
zahvalna sam svojoj duši što je odabrala baš ovo tijelo da u njemu živi
zahvalna sam na izgledu koji imam
Zahvalna sam na zdravlju svake ćelije moga tijela
zahvalna sam na Bogatstvu koje imam
zahvalna sam na svemu što mi tek dolazi
zahvalna sam na spoznaji da sam kreator svog žvota
zahvalna sam na svom znanju koje imam




3. EFT





4. MEDITACIJA




Primjedbe