14 DAN DIZANJE VIBRACIJE

Kako nismo svi isti tako nam i određene stvari ne spuštaju / dižu vibraciju te ne prijaju svima iste metode . Ja ću pisati svoje metode koje koristim u situaciji kada sam nervozna i šta meni pomaže.

1. AFIRMACIJE

Ja se želim osjećati puno bolje nego što se sad osjećam.
Zaslužujem da se osjećam fenomenalno
Sama sam odgovorna za to kako se osjećam
Samim izgovaranjem ovih riječi osjećam se puno bolje
Nervoza se povlači ,Ja sam dobro
Ja sam puno bolje Hvala Ti Bože


2. ZAHVALNOST
Zahvalna sam na ovom osjećaju koji sam upravo osjetila
jer na osnovu ovih osjećaja očim o sebi više nego što sam znala
Zahvalna sam na svemu što imam oko sebe
Zahvalna sam na onome što nosim u sebi



3. EFT ZA VORTEX













4. MEDITACIJA 




Najvažnije od svega jeste da budete svjesni svojih misli i emocija koje bude te misli. Ako se osjećate loše zbog neke misli koja vas obuzima , zaustavite se na trenutak. Donesite odluku da me želite da se osjećate tako , nervozno, ljutito,ili bilo kako drugačije ako je taj osjećaj na nivou niže vibracije.
Više na ovu temu pogledajte ovdje - > RAZGOVORI SA SOBOM

Primjedbe