Zahvalnost i afirmacije

Zahvalnošću kreće i završava svaki moj dan.
Kako sam krenula sa novim izazovom za mene da svaki dan pišem po 2 stranice zahalnosti i afirmacija ,za danas sam ispisala . Mnogo se bolje osjećam kad pišem , iz razloga što nekad imam te dane,kad se ne osjećam baš najbolje a da nemam pojma šta je razlog tome,kao i dane kad doživim neke kontraste. Upravo ti dani su mi dali do znanja, da meni najbolje odgovara kad svo vrijeme zapravo pišem svoje zahvalnosti i afirmacije,nego kad ih samo izgovaram.

ZAHVALNA SAM...
Zahvalna sam Ti Bože na ovom danu,novoj prilici da napravim nešto dobro za sebe i druge.
Zahvalna sam Ti na zdravlju
Posebno sam zahvalna na zdravom srcu,koje moje tijelo održava u životu
Zahvalna sam Ti na zdravlju moje porodice
Zahvalna sam Ti Bože što imam ovako divnog muža
Zahvalna sam Ti što imam predivnu i savršenu kćer
Zahvalna sam Ti na kući koju imam ,na toplini mog doma
Zahvalna sam Ti na ljubavi koju odjećam,dajem i primam
Zahvalna sam na hrani i vodi koju imam
Zahvalna sam na kontrastima i svim neželjenim iskustvima koje mi daješ da bi spoznala sebe i pravu vrijednost svog života.
Zahvalna sam Ti na mudrosti
Zahvalna sam Ti na pameti
Zahvalna sam Ti na svim čudima koja dlaze u moj život
Zahvalna sam Ti na novcu koji mi dolazi i koji imam
Zahvalna sam Ti na odjeći i obući
Zahvalna sam Ti na bogatstvu kojim si moj život ispunio.

AFIRMACIJE

Ja sam voljena jer volim
Ja sam srećna jer usrećujem druge
Ja sam bogata jer dijelim sve svoje s drugima
Moj život je ispunjen prelijepim stvarima,osjećajma i iskustvima
Živim život kakav zalsužujem
Ja sam ljubav-širim ljubav
Volim svoj život i sve što imam
Zaista sam bogata i ispunjena
Moje srce je ispunjeno ljubavlju toplinom  i dobrotom
Svjesno dijelim ljubav sa svima koje poznajem a i s onima koje manje poznajem
Sretna sam
Bogata sam
Imam dovoljno novca za sve što želim
Sve što želim dolazi mi iz raznih izvora
Ja sam magnet za novac
Ja sam magnet za čuda
Dajem mnogo i još puno više mi se vraća
Svjedočim čudima
Moj život je čudo,sve oko mene je čudo Božije
Vjerujem u čuda i čuda mi se dešavaju
Volim sebe i sve oko sebe
Živim život kaka volim
Volim život kakav živim
Ja sam magnet za sve dobro i pozitivno


<3 <3 <3



Primjedbe