Zahvalan čovjek je istinski sretan čovjek

Čarolija zahvalnosti je u tome što zahvalnost u meni budi osjećaj ispunjenosti. O kad se samo sjetim svega na čemu mogu biti zahvalna mojim tijelom prođe neka struja koja me podsjeća na to kolko je zapravo sve ovo čarobno i moćno.
Prepustite se čaroliji i zahvaljujte danas, i uvjerena sam da ćete već sutra osjetiti i primijetiti nešto novo na čemu ćete se zahvaliti. Toliko blagooslova,toliko obilja imate oko sebe. Budite svjesni svega.

Zahvalna sam Ti Bože na ovom savršenom danu mog života.
Zahvalna sam Ti na miru koju osjećam u duši mojoj.
Zahvalna sam Ti na zdravlju koje me prati u svakom trenutku.
Zahvalna sam Ti na izazovima koje mi daješ da me podsjetiš na to šta imam i kako da se o tome brinem više.
Zahvalna sam Ti na divnoj porodici koju imam
Zahvalna sam Ti na zdravlju svih ljudi koje volim
Zahvalna sam Ti što čuvaš moju porodicu i prijatelje
Zahvalna sam Ti što si uz mene svaki tren,i kad osjetim poteškuću u nečemu,sjetim se Ti si tu ,držiš me za ruku,Ja mogu sve
Zahvalna sam Ti na čudesnim događajima,pogotovo na onim koji se opisati ne mogu,niti shvatiti odakle su se stvorili,znam Tvojih ruku su djelo.
Zahvalna sam Ti na svakoj misli koja prođe mojom glavom i čini me jačom i potiče me da razmišljam kreativno i pozitivno
Zahvalna sam Ti na novcu koji imam za sve što mi treba,čak i više od toga
Zahvalna sam Ti na poklonima koje stalno dobivam
Zahvalna sam Ti na Obilju hrane i pića koje sebi mogu priuštiti svaki dan
Zahvalna sam Ti na odjeći i moguućnosti da biram šta hoću a šta ne
Zahvalna sam Ti na svakoj emociji koju osjetim,koja moje tijelo obuzme i obaspe žmarcima
Zahvalna sam Ti na svemu što imam i svemu što mi dolazi
Zahvalna sam Ti i spremna sam da prihvatim sve što će me usrećiti i ojačati
Zahvalna sam Ti na svakom trenu i prilici da iskusim nešto novo i spoznam sebe
Zahvalna sam Ti na mudrosti i pameti koju si mi dao
Zahvalna sam Ti na suncu koje obasjava dane i širi svoju toplu energiju prema meni
Zahvalna sam Ti na kuci koju imam i toplini i ljubavi koja je ispunjava,to je pravi dom.

Hvala Ti što se brineš za mene i čuvaš me !

<3



Primjedbe