Šta ja vidim u tebi ?


Zahvalna sam na ovom predivnom danu.
Zahvalna sam na ovoj prilici koju sam imala da danas proživim najbolje što znam.


Nedavno sam dobila prijedlog da napišem knjigu. Na prvu to mi je bilo ono ,predivan komentar i kompliment za moje tekstove. Poslije kad sam više razmišljala o tome,pomislila sam da to ne bi bilo loše zato što volim pisati. Oduvijek pišem dnevnik ,pa sad evo i ovaj online dnevnik u obliku bloga... Voljela sam i pisma pisati,bez obzira na svu tehnologiju i sve što imam sad što olakšava komunikaciju,meni su nekako ta pisma i dalje super.
Kako nikome ne šaljem porukeu obliku pisma, uglavnom ih pišem na neke posebne događaje kao poklon uz još nešto dodatno. To iznenađenje kad neko vidi pismo,taj izraz lica kad vidim ma duša mi bude punaa ... Mnogo mi više vrijedi pismo ispisano ,nego najskuplji nakit ili torba, najlakše je otići u radnju i izabrati nešto s police. A kad sjedneš pa otvoriš dušu u par listova papira,eee to je ono pravo. To je pravi trud i dokaz da ti je stalo . Ne kažem da ni skupi poklon,ili bilo koji drugi poklon ne vrijedi, vrijedi, ali za mene pismo ima veeliku vrijednost,ili bilo sta ručno izrađeno .Tu je sva ljubav uložena i trud,da bi se to napravilo.

Sad ću vam napisati jedan od mojih tekstova koje već odavno pišem,vjerujem da će nekome pomoći na neki način.Dati snage i samopouzdanja da ide dalje. Zapamtite da ništa nije tako crno,i ni jedna situacija nije bezizlazna :)Pisala sam s nastavcima tako da mogu čitati i muški i ženski rod .

Voljela bih da mi ostavite komentar ispod  ako vam je moj tekst pomogao,ili pak ako imate neku misao koju bi htjeli podijeliti samnom :)

Šta ja vidim u tebi?

U Tebi vidim veoma jaku osobu. Hrabrost je tvoja vrlina. Dok ti ovo čitaš ja ne zna šta si prošla/ao,šta je sve iza tebe,ali znam da si hrabra/ar. Sve to što se desilo sada je iza tebe,pogledaj naprijed,ispred sebe.Sad će sve biti dobro. Desilo ti se nešto što te učinilo jačom osobom. Nešto što je promijenilo tvog pogled na svijet.Pogled na ljude...
Sve je to zapravo bila jedna lekcija koju si sam/a sebi zadala/o. Da,sama sebi. Možda sad misliš Zašto sam ja kriv/a?Kako bi sam/a sebi htjela/o ovo?
Nisi htjela/o, ali nisi znala/o da sve ono što ne želiš i čega se bojiš dolazi tebi ako o tome puno misliš. Ne možeš mi reći da nisi mislila/o mnogo o tome,ili čitala/o o tome,suosjećala/o se s drugima koji su slično proživjeli.Jer da nisi,ne bi bila/o tu gdje si sada sa tim iskustvom koje imaš. Neka ti ne bude teško prihvatiti moje riječi jer što prije prihvatiš činjenicu da si kreator svog života i da sve ono o  čemu misliš ti dolazi,prije ćeš da iskreiraš ono što zapravo želiš. Budi svjesna/tan sebe,ovdje i sada,u ovom trenutku , samo ovaj trenutak postoji da te vodi do idućeg,u bolje ili gore,ovisi kako ti želiš?
Znam da želiš bolje,zaslužuješ bolje.Zato sad zastani,udahni duboko,zadrži dah,izdahni.Ponovo to 5 puta za redom.Sad.
Sad se osjećaš bolje zar ne? E ajde sa to ponovo još 5 puta pa razmisli o tome kako se u ovom trenutku osjećaš. Lijepo je,zar ne?
Sad hrabra/ ženo/čovječe,donesi odluku i postani ono što želiš biti,živi onako kako želiš,kako zaslužuješ. Od ovog trenutka uradi nešto dobro za sebe.Već idući trenutak biti ćeš bolje.
U tebi vidim odlučnu/og i sposobnu/og damu/gospodina koja/i je spremna/ da bude sretna/an i mirna/an u duši. Hrabrost iskoristi na putu do potpunog mira i sreće,ništa neka te ne spriječi u tome. Sve što želiš-MOŽEŠ ! ...


Primjedbe