"Od Boga je blagodat,a od nas trud"

Zahvalna sam na ovom divnom danu. Zahvalna na zdravlju koje imam.

Već danima se osjećam odlično , ni jedan kontrast mi nije uspio poremetiti mir i radost koju osjećam.
Čarolija u pisanju zahvalnosti i afirmacija djeluje tako moćno na mene.
Nema toga što me može iznervirati. Na sve gledam drugačije.
Predivno je biti svjestan svega oko sebe.

Zahvalna sam na zdravlju moje pododice
Zahvalna sam na mudrosti i pameti koju imam
Zahvalna sam na novcu koji mi svaki dan dolazi
Zahvalna sam na novcu koji mi svemu sto imam
Zahvalna sam sto mogu kupovati jeftinije ono sto mi se svidja i tako stedjeti vise
Zahvalna sam sto pomazem drugima
zahvalna sam sto imam osobe koje mi pomazu kad mi je potrebno
Zahvalna sam na predivnoj kcerci koja svaki moj da upotpunjuje
zahvalna sam na svakoj ideji koju imam,na kreativnosti i sposobnosti da radim sve sto zelim
Zahvalna na svemu sto vidim cujem i osjetim
Zahvalna sam Ti Boze Na srecnom i ispunjenom zivotu koji zivim

Uzivam svaki dan igrajuci se metodama poput kreativne radionice i moje carobne kutije.
Veselim se svemu sto sam ubacila u moju kutiju i jedva cekam da to postane rukom opipljivo.
Sto se tice kreativne radionice najvise se veseilim tome sto sam zapisala da zelim da sve kupujem u pola cijene i pazite sad... vecina stvari koje sam isla kupiti danas ,koje sam planirala kupiti za kucu  su bili na akciji, ne u pola cijene,ali ipak su bili jeftiniji nego inace :D

Najbolje do sada sto sam uradila za sebe je bio Izazov od 30 dana i pisanje istoga svaki dan.
Nekako sam stvorila sebi tu naviku da svaki dan dopustim sebi da imam vrijeme koje mi je potrebno da se opustim i odmorim od svakodnevnih obaveza. Takodje,mnogo sam srecna sto prepoznajem sve svoje misli i emocije i tacno znam sta mi je uzrokovalo koju emociju. I naravno, veselim se tome sto u vecini situacija u kojima bi prije nametala neko svoje misljenje i nekome govorila da mozda nije upravu, sad to vidim potpuno drugacije. Znam kako odgovoriti bez nametanja svog misljenja,bez "mijesanja" u nesto.
Ne znam, takva sam da svakome zelim pomoci pa cak u tolikoj mjeri da sam i sama bila vise angazovana za neciji problem nego ta osoba koja ima problem LOL.
Bilo mi je uvijek drago kad pomognem nekome, ali shvatila sam da se previse okrecem prema svakome i svacijem problemu a na svoje zaboravljam.
To bih mogla nazvati jednom svojom manom, iako, i dalje mislim kako bih mogla nekome pomoci,ali jednostavno se ne bavim vise tim toliko puno.
Vise sam se fokusirala na sebe.
Ne moze taj osjecaj i "opsjednutost" za pomaganjem nekome nestati tek tako, ali sad svu svoju energiju koju bi usmjerila na pomoc drugome,okrenula sam na pisanje. Inspiraciju prebacim u pisani oblik,(poput posta koji sam jučer objavila) i meni bude super onda jer znam da sam nekome pomogla bez nametanja svoje pomoci.
Neko ce procitati i misliti o tome,neko ce procitati i zaboraviti..Nekome ce biti dobro nekome dosadno,,a meni ce biti super.
Sve u svemu, drago mi je kad dobijem poruku da je bas moj tekst nekome pomogao,mnogo sam srecna zbog toga.

Hvala na svim divnim porukama koje mi saljete. Vjerujem da ce se medju nekima od svih koje sam do sad upoznala,zahvaljujuci ovom blogu, izroditi divno prijateljstvo.

Srecna sam zbog toga :)


Primjedbe