NOVI Izazov od 30 dana

Zahvalna sam na ovom predivnom sunčanom danu ispunjenom samo najljepšim dešavanjima .
zahvalna na zdravlju,ljubavi, radosti ,miru koji imam i osjećam.

Danas krećem novi izazov od 30 dana . Kako zbog sebe,tako ,ovaj put ,pozivam i Vas da krenete ali da istrajete i ne odustajete.
Jer veliku promjenu vam može donijeti ovaj izazov , meni je donio, kao i svima koju su završili prvi izazov koji sam i ja radila zajedno s njima. Ako izazov mijenja nekome poglede, uvjerenja, nekome daje mir , dolaze nove spoznaje, nove manifestacije. Bit ni jednog izazova nisu manifestacije, bit svega je mir i promjena uvjerenja koja nam ne služe. Neću reći da je svaki dan lako, ali ću vam reći da se može.
Prestanite tražiti izgovore zbog kojih prekidate ono što ste počeli. Koja je svrha početi a ne završiti nešto*???
Ako ste poželjeli da krenete izazov , krenite sada, samnom, i sa još nekoliko cura/dama koje su se javile da danas kreću. Budimo podrška jedni drugima i pomozimo jedni drugima da ustraju u tome da izazov transformiraju u način života.
Ja od prvog dana pa do sada, nisam prekidala sa metodama koje sam radila. Nisam uvijek pisala o tome jer smatram da ne želite svaki dan čitati kako sam ja meditirala jednom ili dva puta danas.

Svi koji žele da se priključe novom izazovu učlanite se u moju grupuIZAZOV 30 DANA   i krenimo zajedno.  Nikad nije kasno da počnete raditi na sebi.

Primjedbe