Moja metoda za privlacenje novca koja mi najbolje radi

Zahvalna sam na današnjem danu koju je bio u potpunosti ispunjen.

Od kako sam sebi dala izazov da svaki dan pišem zahvalnosti i afirmacije,nekako sam se najviše fokusirala na iste o novcu.
Ono što sam u zadnjih nekoliko dana radila sad ću da vam napišem. Kod mene radi, već daje rezultate ,pa probajte i vi ,nekome od vas će raditi sigurno.

Kad ispišem svoje zahvalnosti,na temu novca ja pišem kao da ga već imam baš onoliko koliko želim u tom trenutku i zahvaljujem na tome. zamišljam kako mi dolazi i odakle bi mogao doći. Fantastično je to što mi se upravo tako rađaju nove ideje kako bih mogla dodatno da zaradim.
Afirmiram o novcu,veselim se i najnižoj vrijednosti novca.
Afirmacije koje najviše izgovaram su:
-Dragi Novcu hvala ti što si tu u svakom trenutku dostupan za mene. Volim da te imam i da uz tvoju pomoć kupim sve što želim. Hvala ti što se u mom novčaniku množiš stalno. Vjerujem da uživaš biti u društvu tvojih prijatelja novčića. Volim te kao i ti mene,i volim biti povezana s tobom i tvojom energijom svaki dan.
Hvala ti što mi dolaziš iz raznih izvora,čak i onih za koje se nikad ne bih nadala da ćeš doći.
Sretna sam što si tu i što te mogu podijeliti s drugima.

Pored ovog mog razgovora s novcem , LOL , ja još i mirišem novčanice koje dobivam.
Svaki dan dobijem /zaradim/nađem  novac. Nekad više ,nekad manje.
Koliko god ,ja se zhvalim i odlučim da ću ga promišljeno potrošiti .
Svaki dan slušam OVAJ VIDEO    
Odličan je ,i mnogo sam zahvalna  dami koja ga je snimila.

Eto, želim vam svima brdo novca <3

Primjedbe