Moj divan dan

Zahvalna sam na ovom predivnom sunčanom danu.
Zahvalna na zdravlju , ljubavi i svom drugom obilju koje živim.

Ovaj dan mi je prošao predivno, ujutro sam se zahvalila na svemu što imam,na zdravlju,na ljubavi,na porodici,prijateljima... I onda sa osmijehom nastavila  jutarnje obaveze . Ono što nisam očekivala da će se desiti je bila jedna poruka koju sam dobila, u kojoj me cura pita za savjet. Kako sam se samo divno osjećala i toliko sam bila zahvalna Bogu što mi se neko javio s povjerenjem i vjerovanjem da mogu pomoći. Naravno,napisala sam sve što sam mislila da može pomoći i dobila tako divnu poruku nazad sa potvrdom da sam pomogla. Pa stvarno toliko mi je ta poruka pdigla raspoloženje jooš više nego što sam bila raspoložena. Tako sam ponosna na sebe što sam pomogla nekome koga ne znam , ko mi nije ni poznanik,ni prijatelj... Do sada sam uvijek prijateljima pomagala i znala sam uvijek šta u kom trenutku da kažem jer sam bila upućena u njihove živote i sve što ih snašlo.
Možda vama izgleda kao sitnica,ali u meni je to toliku emociju radosti,zahvalnosti,ljubavi i ne znam ni sama čega više, probudilo.
Stvarno , nema mi ništa draže od pomoći drugome.
Prije sam često gledala stalno apele za pomoć, pomagala koliko sam mogla,u novcu,hrani,odjeći..Nekako nikad nisam bila tako ispunjena u tom načinu pomaganja jer se javljala sumnja u meni da li će sve to što sam ja dala  nekoj organizaciji ili novac koji sam uplatila na neki račun,da li će zaista doći do onoga kome je potrebno. A kako nisam ni sama imala toliko novca da lično nekome nosim, jedini način diljenjenja bio mi je taj.  Ovaj način gdje pišem s nekim, ohrabrujem nekoga,pomažem da se izvuče iz svoje loše situacije,pa kad mi osoba kaže " Hvala Ti, uspjela sam riješiti to " Ma nema niko sretniji od mene tada :D
Ponekad se šalim  na svoj račun da sam trebala ići školu za psiho terapeuta a ne za mašinskog tehničara LoL .

Pošla sam pisati u svoj mali kutak(pored ovoga) u kojem već ima dosta tekstova,ali nekako sam zapela.  Išla sam na temu Ljubav , ali nekako sam jednostavno bez inspiracije za tu temu, pa ću to ostaviti za drugi put. Nakon ovog posta ću meditirati i malo se igrati u svojoj Kreativnoj radionici jer iako treba svaki dan se vraćati na to, ja sam preskočila 3 dana, jednostavno sam zaboravila na to .
Sinoć sam čitala opet o Kreativnoj radionici,ali je bilo kasno pa nisam mogla pisati ,zato ću sad .

Ovaj dan će biti potpun  kad ispišem svoje zahvalnosti i afirmacije , neke ću ovdje sada da napišem,pa ću poslije nastaviti pisati u svoju "Čarobnu knjigu" .

Dragi Bože danas sam ti zahvalna na tome što si me čuvao i brinuo za mene. Zahvalna sam Ti na zdravlju koje si mi dao,kao i zdravlju moje porodice i prijatelja.
zahvalna sam Ti na mudrosti ,ljubavi i svakoj emociji koju sam u stanju da osjetim.
Zahvalna sam Ti na ovom predivnom danu
Zahvalna sam Ti na obilju hrane i pića koje imam
zahvalna sam Ti na odjeći i obući
Zahvalna sam ti na svim osjetilima koje imam,i koje mogu da koristim u svakom trenutku
Zahvalna sam ti na ljubavi
Zahvalna sam Ti na novcu i svom bogatstvu koje si mi omogućio
Zahvalna sam Ti što me držiš za ruku gdje god da krenem
Zahvalna sam Ti na tome što me čuvaš
Zahvalna sam Ti na tome što me voliš,volim i ja tebe mnogo
Zahvalna sam Ti na tome što si uz moju porodicu

Danas je moj dan bio predivan
Obožavam ovaj dan i svaki idući će mi biti ovakav i čak još bolji
jer ja tako želim,jer ja tako kreiram
Ja sam kreator vlastitog života i potpuno prihvatam odgovornost za sve što mi se događa. Živim sretan i ispunjen život.



Primjedbe