Moć misli

Zahvalna sam na ovom predivnom danu, na predivnom iskustvu koje sam danas imala.
Zahvalna na zdravlju i obilju koje živim.

Jučer sam imala pad vibracije na određeno vrijeme. Misli su lutale i teško mi je bilo da ih uskladim , tako i da popravim svoje raspoloženje.
Međutim, kako je Univerzum uvijek uz mene, drži me za ruku, pomaže mi, tako je i ovaj put pomogao mi da se trgnem, da progledam. 
Evo kako je to On odigrao na svoj način: U jednom trenutku pogledam na sat kad poklopili se 111 , nasmijem se i nastavim dalje ... Ne dugo zatim, opet pogledam sasvim slučajno u tom smijeru opet 444 , pa nakon toga 222 ... I kazem sebi "ma ajde da vidim šta svi ovi brojevi znače kad se toliko poklapaju"
Pročitala sam ,da sad ne kopiram značenje, ovako mojim riječima ću napisati : Neđto ovako je išlo- Kao da baš sad pazim na svoje misli jer je sve otvoreno za njihovo ostvarenje, i da se zapitam da li su to misli koje zelim da se ostvare . To me zaista trgnulo i rekla sam sebi " Pa hej ne želiš ti to o čemu misliš, trgni se " I onda je išlo dalje da sve vodi u smijeru mojih misli , da se stvorilo sve potrebno za ostvarenje ,ali da imam još šansu da promijenim to,i ja sam odlučila promijeniti tako što sam pomislila " Ajde ako je tako, stvori mi sliku kako mi muž sutra donosi više 20 km nego što ima, ajde da te vidim kako mi to ostvaruješ" I onda sam meditirala,i zaspala.
Danas mi je muž donio kući više 20 km nego što sam očekivala da će donijeti , HVALA Dragi Bože(Univerzume , Viša silo) Što mi pokazuješ da me čuvaš u svakom trenutku. 


Sve više postajem svjedok one rečenice " Kako misliš tako će ti biti " ili " Pazi šta misliš možda se ostvari" , zaista je tako. 
Kad se vratim unazad u mislima, shvatim stvarno koliko se toga ostvarilo tačno onako kako sam zamišljala da bude, pa čak i ono što nisam htjela, a o čemu sam mislila bilo je upravo tako .
Zato budite svjesni svojih misli što više možete, samo tako ćete moći da ih kontrolišete kao i događaje koji slijede.
Nekad je teško, zbog starih uvjerenja, ali može se , dođe način,kao meni što je došao.





Primjedbe