Kad loši dani dođu,vjeruj u sebe

Zahvalna sam na ovom predivnom danu , zahvalna i na tome sto sam svaki dan sve vise svjesna svojih misli i svega oko sebe <3

Napisah jučer nešto , što bi mene motiviralo i dalo mi utjehu kad se nađem u danima punim kontrasta i svega što ne želim...Nadam se da će nekome dobro doći ove riječi koje ću sad napisati,jer, zapamtite. Nikad niste sami <3

Kad loši dani dođu i pomisliš da je sreća zaboravila na tebe.
Zastani. Udahni. Ne boj se .
TI si hrabra,sreća je tu, doziva te , maše ti svom snagom da je primijetiš,doziva te da je prigrliš. SAMO OTVORI OČI !
Jako,najjače  što možeš,OTVORI OČI.
Okreni se oko sebe, pogledaj gdje si.Pogledaj,imaš divan dom koji odiše ljubavlju  i toplinom koju mu pružaš svaki dan. A pazi ovo, TI vidiš svoj dom , čuješ sve oko sebe,imaš zdravo tijelo,um i duh. MOŽEŠ SVE!
Ako misliš da nisi sretna, ne zaboravi, neko ne vidi,ne čzje, nema zdravlje...Ti imaš,i Bogata si ! Ne zaboravi se zahvaliti za to bogatstvo.
Pogledaj opet oko sebe, Šta je to što ti mami osmijeh na lice ?  Šta je to od čega ti srce zaigra?
Tome se okreni kad misliš da nemaš izlaza iz brige,Opusti se, Udahni duboko.
Nipošto te ovim riječima ne odvraćam od problema koji ti nelagodu stvara. Samo ti pokušavam pokazati da imaš puo toga na šta se možeš fokusirati kad misliš da nema izlaza iz briga ili problema. Kad promijeniš fokus,ohladiš glavu od mišljenja o problemu,tad možeš dobiti ideju za riješenje istoga. Ako samo sjediš i "lupaš glavom o zid" misleći o problemu,i zašto tebe baš to snašlo, ništa korisno nećeš dobiti. Kad se malo osvrneš oko sebe, počneš misliti na nešto drugo, riješenje za tvoje brige će doći lakše. Samo OTVORI OČI i vidjet ćeš riješenje. Tu je... samo Otvori oči. Ni jedna situacija nije bezizlazna samo OTVORI OČI
Problem se neće riješiti očajavanjem,tugovanjem,on se riješava  gledanjem okolo i traženjem načina. Uvijek postoji izlaz,uvijek !
Vjeruj u sebe,MOŽEŠ TI TO
Ja vjerujem u tebe
Znam da MOŽEŠ
Samo OTVORI OČI jače


Dok sam razmišljala o nečemu što mi se desilo , na pamet su mi pale sve ove riječi. Da su meni ove riječi bile upućene kad sam se našla u nekoj situaciji kad sam mislilad a nema riješenja da jednostavno mora biti tako kako je,loše...Sigurna sam da bi se ko fenix digla i s osmijehom riješila sve .
Nadam se , zapravo, vjerujem da će nekome doći u pravom trenutku bar jedna rečenica iz ovog teksta.
Samo vjeruj u sebe i sve možeš. Nikad ne odustaj,ni zbog čega,ni zbog koga..NIKAD
UVIJEK POSTOJI NEŠTO ILI NEKO ZBOG ČEGA ILI KOGA SE IMAŠ ČEMU RADOVATI ,SAMO OTVORI OČI I POGLEDAJ OKO SEBE

Primjedbe