Izazov,Metode

Zahvalna sam na ovom divnom danu koji je iza mene,
Zahvalna na zdralju,ljubavi i radosti
Zahvalna na ovom predivnom životu


Danas je drugi dan Novog izazova, i mogu vam reći da sam oduševljena koliko vas se ovaj put javilo da kreće sa izazovom. Nadam se da ćete svi ustrajati u tome da odradite izazov .
pošto neki rade izazov prvi put i postavljaju pitanja kako,šta i slično, odlučih da vam napišem kako Ja radim ove izazove i kako to na mene utiče .
Prvo,po meni najvažnije je da prije samog izazova malo više slušate o svemu vezanom za zakon privlačenja i kreiranje. Danas sam dobila mnogo pitanja,šta ,kako, odakle da krenem? Kad će doći obilje' i slično.
Prije svega pogledajte video od Ane Bučević (video mozete pohledati klikom OVDJE )  Izazov od 30 dana i  ako ste već spremni da krenete sa izazovom onda krenite po uputama iz ovog videa. Ovo mi je nekako univezralno, univerzalne metode koje svima pašu i obuhvataju ono najvažnije, ulazak u vortex :)
ja sam krenula sa ovim videom u prvom izazovu , koristila sam ga nekiliko dana i onda sam krenula ubacivati još neke metode koje su meni odgovarale. ne mogu ja vama reći radite  sad o ovome ili o onome, ili ovu metodu ili neku desetu tamo ako vama to ne odgovara. zato , najbolje da radi svako ono sto mu odgovara i da radi na onim uvjerenjima koja mu ne sluze , da ih mijenja na bolje.

Metode koje ja radim ,od početka prvog izazova pa sve do danas su (ako neke izostavim,vjrovatno se neću sjetiti svih, mozete procitati u ranijim postovima od prethodnog izazova:

1. Prva metoda je ZAHVALNOST - zahvalnost radim Od samog jutra,cijeli dan pa do spavanja. prije spavanja se zahvalim i idem spavati.

2. AFIRMACIJE - O svim mogućim temama izgovaram afirmacije, i to radim često kroz razgovore s drugima,kroz razgovor mene i moje duše :D

3. PRIČANJE NOVE PRIČE -Pričam novu priču baš onakv kakvu želim živjeti i vjerujem u nju. Vjerujem da ću se sutra okrenuti okolo i pogledati sve oko sebe baš onako kako sad pričam da ću imati i da već imam to negdje u nekoj novoj realnosti

4.MEDITACIJA - Meditiram svaki dan nekad 10 nekad 15 a nekad i 30min. zavisi od vremena kako kad imam i kako kad sebi rasporedim to.

5. NE BI LI BILO LIJEPO - To je metoda koja mi uvijek diže raspoloženje jer baš kad za nešto kažem kako bi bilo lijepo da se desi,kroz kratko vrijeme se i desi.

6. EFT - To je tehnika koju ne koristim svaki dan , ali koristim je često. Mnogo mi pomaže da dignem vibraciju i da se osjećam dobro , puna samopouzdanja i vjere u sebe.

7. PISANJE - Tu metodu radim najviše. obožavam pisati ,kako ovdje na blogu tako i u svesku,Čarobnu knjigu i sl. Volim pisati o svemu što mi se dešava i o tome kako se osjećam. Ta metoda mnogo mi pomaže ako sam neodlučna šta i kako dalje. Ako sam ne sigurna, napišem pozitivnu i negativnu stranu toga, onda svoje mišljenje i cjelokupni dojam o svemu i na kraju donesem zaključak šta da uradim. Uvijek bude dobar zaključak.

8. KAKO TO LJUBAV VIDI ILI KAKO BI SAD ANA REAGOVALA - Ao mi se desi neki kontrast ili neka situacija koja u meni budi neki bolan osjećaj, koja me povrijedi i sl. ja bih zastala i izgovorila ove riječi. Riješenje dođe dok pucnete prstima. Kao čarolija :D

Trenutno mi ne pada na pamet više šta sam sve radila. Ovo su metode koje  radim najviše  i koje meni najviše u svemu pomažu.

Sve ove metode su mi počela "raditi" kad sam krenula s onim "Želim ali ne trebam, sretna sam i bez toga"
Kad sam počela igru "Kreativna radionica" i "Čarobna kutija" Negdje sam dobila pitanje  Kako to igrati jer tu zapravo pišemo i obacujemo sve ono što želima a nemam i onda vibriramo da nemamo i tako ne privlačimo? U tom smijeru je išlo pitanje.
Evo kako to ja gledam i igram. Ja sebe ne mogu lagati da imam nešto što želim kad to nemam, očito je. Ali ja se vodim s tim da to nemam sad ali ću možda već sutra imati i t me veseili, a ako i sutra nemam pa šta ima veze , svejedno je. Sutra , da 5 dna, ili 10..totalno mi je svejedno jer ja to želim i akd god dođe dobro mi došlo, a ako nikad i ne dodđe ,pa ne mora ni doći , ja ću poželjeti još nešto drugo što će biti bolje za mene i doći će mi. U tome je poenta svega , barem meni.
Ja sam sretna s tim ili bez toga. Nisam opsjednuta ni sa čim da moram imati. ne moram, svejedno mi je. Svi mi želimo moderno uređen dom, najbolji mobitel, najjači računar ali u suštini i sve slabije od toga nam služi dobro . Ako to dobijemo ODLIČNO , ako ne, nema veze opet imamo svu tehnologiju koja nam služi iako možda nije tek napravljeno,osmišljeno...

Budite sretni ljudi , materijalno će biti. Ne zavisite ni od čega, nije bitno koliko imate na zemlji,bitno je šta ćete ponijeti sa sobom u grob.

<3

Primjedbe