Inspirisana knjigom "Traži i dobićeš"

Zahvalna sam na ovom danu,ovoj prilici i ovoj knjizi koju imam.
Pošto sam obećala da ću napisati nešto o dojmu nakon čitanja knjige "Traži i dobićeš" , shvatila sam da je nemoguće da sve napišem u jedan post,zato sam odlučila da napišem ovo što me trenutno najviše "drži" kod dojmom . Nadam se da ćete uživati,kao što ja uživam. Hvala Vam na svakom pregledu,mnogo mi znači kad vidim da ljudi čitaju ovo što pišem.


Ja sam produžetak izvora energije.
U svom putovanju sam naučila da osvijestim na kojem sam stepenu na emocionalnoj skali.
Mnogo mi je drago što znam da smijem da se osjećam ljutito, ako će mi ta ljutnja olakšati emocije koje bi me vodile dublje prema nemoći ,Ljutnja koju povremeno osjetim je za moje dobro, kad ja kažem nekome da sam ljuta i navedem razlog zašto sam se ljutila, moja emocija iz "nemoći" polako odskače u stanje u kojem dobivam moć,u kojem energetska bujica ne prestaje da se podudara samnom,zapravo,ona uvijek teče i prati moj osjećaj. Ja mogu da mijenjam svoje trenutno osjećanje,ne može odjednom iz depresije u potpunu radost. Postepeno,biram da se osjećam bolje, biram da misim pozitivnije nego inače,biram,svaki sekund nešto bolje, o Bože sad dolazi još mnoogoo boljih misli i evoo me,, popela sam se veoma visoko . Povezana sam sa svojim Izvorom,toliko me obuzima taj osjećaj sreće i radosti , da se više slabo i sjećam stanja u kojem sam prije bila. Da, to je ono pravo,to je ono što želim. Sad kad sam visoko na mojoj emocionalnoj skali ništa ne može da me spusti u stanje nemoći,jer sad shvatam koliko sam moćna da budem ono ko jesam bez obira na sve.
Ja sam moćna, ja sam gospodar svog života,ja biram ko ću biti. Ja biram kako ću se osjećati, ne bira to moja majka, ne bira ni moj otac,a ni prijateljica... Ma nee.. Svi vi dragi moji možete da utičete na to da se osjećam samo još bolje ,i zahvalnije što vas imam uz sebe, ali nikako ne možete ,ničim, da me unazadite,ne namjerno,ja znam da vi ne želite meni loše,nego svojim ne znanjem ili ne moći želite da mi pomognete na vaš način koji meni ne pomaže. Volim vas mnogo, ali nemojte mi pomagati previše, dopustite da ja pomognem vama.
Napokon sam naučila biti Ja,ona prava Ja koja zna šta želi.
Osjećaj je divan.
Ja sam divna
ja sam moćna
Ja sam veoma moćna
Ja sam Zadovoljna
Ja sam slobodna
Ja sam ljubav
Ja vrijedim
I kod mene je sve uredu
Sve je uredu
Sve je dobro

Znam da nema ničega što ne mogu biti,imati ili raditi
Samo je dovoljno da ja to želim, i eto ga,tu je :D
Slobodna sam toliko da sve što mi dolazi plod je mojih misli. Ja to znam
OSLOBAĐAM SE OTPORA
Imam otpore koji se javljaju u određenim situacijama, sumnja--javi se često. OSLOBAĐAM SE OTPORA SVIH VRSTA i dopuštam sebi da privlačim sve ono što želim i sve ono što zaslužujem od sada pa svaki naredni dan,bez i jedne seknudne otpora.
Znam da se sve događa za moje najveće dobro,prihvatam sve što mi dolazi i s iščekivanjem se radujem tome. Nosim se sa svakom situacijom na veoma visokovibracionom stanju. Moje misli ne dopuštaju mi fokus na bilo kakve niskovibracijske misli i događaje. Ostajem na visokoj tački privlačnosti i uživam u tome.
Ja sam slobodna.
Znam da su moje emocije od suštinskog značaja za svjesnu kontrolu mog iskustva.
Sve više se fokusiram na pozitivne misli i događaje koji me dovode do visoke vibracije, što više razmišljam pozitivno to više te misli postaju dominantne i sve lakše mi je da aktiviram dobre emocije u trenutku kad mi se pojavi neka emocija manje vibracije.Svoje dominantne vibracije već vidim u svom životnom iskustvu i baš po svom iskustvu znam gdje se trenutno nalazim na svojoj vibracijskoj skali.

Volim da se igram, tako počinjem da igram igru "Krativna radionica " i "Čarobna kutija stvaranja"

Igra "Kreativna radionica " Izgleda ovako:


Ovo sam kopirala iz knjige "Trazi i dobices" kao primjer igre.I ovdje možete pisati o bilo čemu što vam padne na pamet da želite .



A igra "Čarobna kutija stvaranja " kod mene izgleda ovako :
Ovaj natpis iznad slike se nalazi u srcu koje je na kutiji <3


Primjedbe

Objavi komentar