Imam osjećaj da sam već to prije čula/doživjela

Zahvalna sam na ovom predivnom danu,
Zahvalna sam na zdravlju ,ljubavi,radosti i svoom tom obilju koje imam svaki dan.
Zahvalna sam na SVIMA VAMA koji čitate moje objave, veselim se svakom komentaru koji ostavite <3


Poslednjih par dana često mi se dešava to da kad nešto čujem ili vidim imam osjećaj da sam to već prije vidjela ili čula ili čak doživjela.
Upravo slušam video od Ane -Put najmanjeg otpora i što više slušam sve više imam osjećaj da sam ga slušala prošle godine iako je ona objavila 1.03 ove godine. Sva sam se ježila tokom videa . Znam da je to dobro i da je to dokaz da Svemir radi za mene, samo nekako je čudno,nekako je ..ma ne mogu vam opisati. Svaki dan imam sve više dokaza za sve što sam ikada čula o Zakonu privlačenja,kreiranju.. sve to upravo ovih dana izlazi na vidjelo u fizičkom svijetu,kao i u svom načinu razmišljanja.
Evo baš skoro sam imala situaciju da sam dobila jedno pitanje u inbox a ja sva u poslu, čistila kuću,u nekom svom svijetu uživala bez ikakvih misli . I istog trena kad sam pročitala pitanje sjednem pisati odgovor ,raspisala se pravo, roman djevojci napisala ,ugasila laptop i nastavila svoj posao. Kad sam završila poslove, sjela sam ponovo za laptop i otvorila poruku  i gledam i ne vjerujem šta sam sve napisala. Mislim,pa Azra odakle je ovo izašlo,wow .. A što je najvažnije pomogla sam joj ,djevojka je riješila sve to o čemu me pitala.
Nešto više je tu bilo, nešto neobjašnjivo. Ili sam ja došla u neki veći nivo mudrosti,spoznaje..nečega,ko zna čega :S , ali dobro je :D Sve dok ide u smijeru ekspanzije -neka ide ! :D
Mnogo sam zahvalna na tome što sam svaki dan sve više svjesna svega u sebi i oko sebe . Nekako sam se baš počela igrati sa mislima i željama i ide mi baš u onom smijeru u kojem zamišljam.
Kad se vratćam sad na stara videa koja sam prije slušala mnogo bolje sve razumijem,sve mi ima više smisla. preporučila bih vam,ako ne gledate videa ispočetka,svakako to radite. Zanimljivo je kako svarno uvijek nešto novo čujemo ili možemo potvrditi da smo baš to tako doživjeli.

Svaki dan u moj život ulaze samo pozitivni ljudi,pozitivne misli,događaji. Poneki negativni insan se stvori tu ,ali brzo nestane,vidi da  nema mjesta kod mene za tu priču.
Mnogo sam srećna zbog toga .
Upravo se spremam da odradim meditaciju pa ću pisati u svoju čarobnu knjigu,nisam dugo,a imam nekih novih željica koje želim ubrzo ostvariti.

Danas sam sebe počastila divnim nakitom , sve u stilu motivacije :D
Obožavam ovakve stvarčice,male a tako me čine sretnom. za sreću je zaista potrebno malo :)
Lančić s porukom " " If you Belive in yourself Anything Is possible " I naruknica sa djetalinom od 4lista za srecu <3





Ukoliko vam se sviđa ovakav nakit možete i vi sebi naručiti kod predivne djevojke 
Link profila ću vam ostaviti ispod.

Primjedbe