U mojoj realnosti negativni ljudi postaju pozitivni

Zahvalna sam na ovom prekrasnom danu. Proljeće nam stižeeee , dan je bio prekrasan. Toplo, sunčano...savršeno. Cijeli dan smo proveli van moja kćerka i ja.
Obožavam proljeće , to je moje omiljeno godišnje doba. Nije previše toplo a ni hladno, baš je ono ,što bi se reklo tamam .

Kako smo bile van ,srele smo mnogo poznanika i prijatelja danas.
U svim tim razgovorima,dužim pa i onim kraćim ,primijetila sam kako ljudi naprosto zrače nekom pozitivom . Oči im sijaju ,osmijeh sa lica ne skidaju.
Da li je do proljetnog dana  pojma nemam.. Vjerujem da jeste,a vjerujem da ima uticaja i s moje strane , zato što sve više primjećujem samo pozitivno i izvlačim iz svega samo pozitivne stvari.
Možda oni za sebe lično smatraju da i nisu toliko pozitivni, a ja to vidim drugačije.

Tačno je ono što je neko rekao (ne znam ko je autor,ne pamtim ih više LoL) " Ono što nossiš u sebi to vidiš u drugome "
Takodje , danas se desilo i nekoliko situacija koje bi slobodno mogla nazvati kontrastom,ali me uopste nisu dotakle na taj način da su mi poremetile sklad i mir unutar moga bića.
Na sve sam reka "pa dobro je ispalo, moglo se desiti nešto još gore" .
Interesantno je to jer inače prije samo nekoliko mjeseci ,ako se desilo nešto ,neki malo jači kontrast ,ma o tome se znalo pričati cijeli dan i čuditi se i ponavljati jedno te isto  ono " pa Bože kako da se desi, pa zašto.." i slično. Sad kad mi neko krene tako pričati istu priču više puta ,ja se osjetim kao da me hoće nagovoriti d amislim o tome,kao da me hoće "povući za sobom" da i ja po cijeli dan "meljem" o tome šta i zašto se baš to tako desilo. Ma daj popusti me molim te, bilo je,ok neka je,, idemo dalje da vidimo šta će dalje biti. Koja je svrha vraćati cijeli dan na tih 5 minuta nekog događaja ?? Koja svrha,objasnite mi molim vas?
Nema tu svrhe nikakve, bilo i ćao, promijenit ne možeš to što je bilo,ali možeš uticati na to da se ne ponovi.

Zanima me ,koliko se vi često nađete u tako nekoj situaciji ? Da li imate oko sebe nekoga ko bi po cijele dane samo pričao o tome šta se nekome desilo ?

Na mene lično te priče utiču tako da ja to "sasiječem" odmah. Ok ispričala/o si mi šta je bilo,idemo dalje. Vjerovatno ljudi ponavljaju zato što nisu očekivali da ću ja reagovati tako kako jesam, možda su mislili da ću ja sad "pasti u depresiju" zbog tog nečega što se desilo, i onda kad im uzvratim ono "Bilo prošlo ajmo dalje" oni imaju potrebu ponavljati da "ČUJEM" to što govore...

Evo baš mi pade na pamet i jedna situacija kad  je jedna djevojka imala problem s bivšim dečkom i dobivala je često poruke gdje se taj lik nalazi ,s kim je šta radi, ako je ona jednostavno htjela da se makne od njega,i svega toga što je vezalo za njega. I jedan dan dok smo pričale kaže ona meni da joj je "prijateljica" baš sad javila gdje je,s kim je šta radi ,i vidjela sam da je to nju malo i potreslo jer svim silama pokušava da izađe iz te priče i pita me tako za mišljenje ,šta ja mislim zašto je sve to njoj ta "prijateljica" rekla?

Jedino što sam joj odgovorila je " Ja ti draga nikad ne bih rekla gdje je i s kim, jer vidim da se želiš maknuti od te priče, nego ako bih ga vidjela ,ja bih te odvela na drugu stranu da uopšte ga ne sretneš ni slučajno jer znam da bi te povrijedilo da ga sretneš,da bi se vratile stare uspomene.."

Ona nije to vidjela kako sam ja, možda sam ja za sebe bila upravu (za nju jesam ) a ta druga "prijateljica" je vjerovatno bila za sebe upravo zato što joj je prenosila sve te informacije.

Ja sam iz svega toga vidjela da je ta njena prijateljica htjela nju da povrijedi samim činom govorenja svih tih nepotrebnih informacija i onda dok joj je sve govorila promatrala je kako se ona doslovno slama i teško joj je.

Ne shvatam to zašto ljudi imaju potrebu da nekoga povrjeđuju vraćanjem ga u prošlost,koja baš i nije ila dobra za tu osobu? U čemu je poenta ?
Ja se sklanjam 100na sat bježim od takvih . To mi ne treba.

Možda sam malo i skrenula s teme ali eto nekako sam imala potrebu da i ovo napišem jer vjerujem da će se neko pronaći u mojoj priči i da će sagledati situaciju možda iz moje perspektive.
Nisu nam svi prijatelji -prijatelji .

Oko sebe birajte samo pozitivne i dobre lude koji vam diži vibraciju i raspoloženje a ne živce.
Iskoristite tu moć biranja koju imate.
Birajte mudro, odmaknite se od onih koji vam ne odgovaraju,ali polako da ih ne povrijedite. Birajte one koji vam odgovaraju i njegujte te odnose.
Sve što dajete to vam se vraća ako dajete od srca ! <3
Širite ljubav i ljubav ćete dobiti !
<3 Ja vam svima šaljem beskrajnu ljubav <3

 

Primjedbe