Volim čitati....

Zahvalna sam na ovom divnom danu <3

Volim čitati razne knjige. Iz svake se može po nešto naučiti,ali u biti većinu knjiga koje sam pročitala su bile moja metoda da se sklonim od svakodnevnih-istih tema i usmjerim misli na nešto drugo.
Čitala sam mnogo ljubavnih romana,priča ,postolovina...sve dok nisam naišla na naslove koji se tiču Zakona privlačenja.
Na samom početku kad sam počela slušati Anu , samo sam slušala videa. Mnogo sam slušala Bašara ,mnogo mi pašu njegova videa  najviše zbog načina na koji govori.
Nekad mi se činilo da govori tako kao da galami ,otresito,žustro tako da mu na njegove riječi ne možeš odgovoriti.Ne znaš. A sad mi sve to izgleda kao da je baš s tim razlogom taj način pričanja. Kad ti čovjek nešto kaže moraš zastati da se zapitaš sam o svemu što je rekao ,jer drugačije ,bar ja, nisam znala šta bi rekla na neke njegove rečenice koje je izrekao.
I tako dok sama sebe propituješ šta bi sad ti odgovorila na sve to,dođeš do istine. Do odgovora na svoje pitanje ili na neku misao.. Mislim da mnogi ,kao i ja prije slušaju nešto kad se kaže povišenim tonom i o tome više misle,nego kad neko umiljato i nježno nešto pokušava da objasni.
Ono kad ti kažem otresito nešto ima da razmisliš o tome, o sebi,o svemu a kad se neko sturi da objasni umiljato i što nježnije da što bolje shvatiš -ne shvataš ga ozbiljno. U nekim situacijama sam i sama bila takva.

Sad čitam "Traži i dobićeš" po drugi put. Jednom sam je pročitala već,i kako sam rekla da ću da napišem svoj utisak o knjizi i sebi nakon pročitane knjige,odlučila sam da je pročitam još jednom.
Mogu vam reći da je knjiga toliko jednostavnim jezikom objašnjena,a tek koliku energiju budi u meni. Zapanjujuće ! Nikad se nisam osjećala ovako kako se osjećam dok čitam tu knjigu. Na početku knjige sam pročitala nešto (neću citirati ) išlo je nekako ovako : Ako ne možete odmah čitati knjigu onda je par dana nosite sa sobom i osjetit ćete njenu moć...Nekako tako je,islo,ne da mi se sad tražiti ta rečenica da je iskopiram.

Dok je čitam osjećam u sebi neko strujanje ,neki osjećaj da mi nekad i zadrhti tijelo, a u predjelu želuca ,kao da sve tu počinje. Onda dobijem i "napad smijeha" kad pročitam nešto evo kao npr:
 "Kad se misli i emocija podudare tad se želja ispunjava.
Ono što ste kadri da poželite Univerzum je kadar da obezbijedi "

Ja ovo kad sam prvi put pročitala ja sam stala . Nisam čitala dalje nego sam samo ovo ponavljala. Uzela sam veliki papir i napisala isto i zakačila papir na zidu gdje ga uvijek vidim i stalno to čitam. Što sam više ponavljala ove riječi više sam se smijala,više sam imala potrebu čak i da skačem,da se veselim ...ma ja vam to ne mogu opisat.Koo da sam dobila jack pot hahahaha
Onda sam sjela,ugasila laptop(pdf verziju knjige citam) i zapitala se "Šta je pobogu ovo sad bilo"

Ali neću sad više da pišem o knjizi. Smatram da trebam još jednom da je pročitam da bih mogla nešto više da pišem. Ja sam za sebe shvatila što sam trebala da shvatim,ali ne mogu to prenijeti ovdje jer većina se tiče za moje neke želje za moje osobne promjene koje ne dijelim javno . Naravno, moje manifestacije ću uvijek objaviti javno iz razloga da nekoga motivišem .
Zato sam odlučila još čitati pa da dobijem neku inspiraciju za objavu posta. Trenutno nemam inspiraciju šta tačno da pišem o svemu tome što sam pročitala i shvatila.

Kad uhvatim vremena , čitam i tuđe blogove na ovu temu i nekako svi su mi jednaki. pokušavala sam tako da pronađem inspiraciju o čemu da pišem ,međutim nisam baš uspjela jer nekako ne želim da se ponavljam i pišem nečije iskustvo ,ili da nekoga navodim za primjer a da ja sama ne poznajem tu osobu.
Kad sam krenula sa pisanjem odlučila sam da će to uglavnom da budu moja iskustva. Tako ću najbolje da pratim i svoj napredak,ali takođe ću da ispišem i svoje mišljenje o nečemu što se i nije baš u potpunosti desilo meni i kako ja gledam na sve to. Kad nešto tuđe pričam ja se "postavim" kao da se meni desilo i onda pišem iz svoje perspektive na to.

Danas nisam ništa specijalno pronašla kao temu o kojoj bi pisala,mada i ovo što sam do sad napisala nekome može barem nešto služiti,da uzme čitati "Traži i dobićeš",da počne slušati Bašara...:D
Svejedno, bitno je da nekome bar probudi neki dobar osjećaj bilo šta što sam napsiala,meni dovoljno ! :D

<3

Primjedbe