O vremenu kojeg nemam/imam

Zahvalna sam na ovom divnom danu.
Moj dan je bio divan i ispunjen u svakom trenutku.
Dan je ponovo bio praaavi proljetni,sunce toplo i divno,tako da smo cijeli dan proveli napolju .
Mnogo smo se igrali ,dosli su nam i prijatelji koji imaju malenog djecaka,s kojim se obozavam igrati.
Bas sam se umorila od trcanja i skakanja sa djecom :D , ali nisam mogla leci a da ne napisem nesto.Meni ovaj blog dodje kao neki dnevnik,umjesto da uzmem svesku i olovku ja sjednem o ovdje pisem ono sto mi je na umu
 .
Tako mi je pala na pamet ova ideja o vremenu,jer kad se sjetim kako ja nikad ni za sto nisam imala vremena i uvijek se bunila..a zapravo sama sebi bila kriva za sve :D 
Iskreno,ja sam bila neko ko uglavnom nije imao vremena za nista osim kucnih poslova.
Nikad nisam svoje vrijeme kvalitetno rasporedila i isla polako ,nego uvijek neka guzva ,neka zurba i brzina. To me uvijek prilicno umaralo.Nisam imala volje ici van a znam da kad dodjem kuci  opet me ceka brdo nekih obaveza .

Jedno jutro sam se porbudila razmisljajuci o svemu sta danas trebam uraditi i jos da li ce se desiti nesto ne planirano,da li ce neko doci kod mene i opet mi poremetiti plan, zapravo,shvatila sam da  jednostavno vise ne zelim tako zivjeti.
Inace dok nisam dobila dijete i dok sam bila ne zaposlena,znala sam prespavati pola dana,onda bi pravila nesto za jelo ,bila na internetu i opet za malo vremena bi bilo vrijeme za spavanje. .
Kad sam pocela da radim mnogo mi je bilo tesko da se naviknem na rano ustajanje i rad po cijeli dan i jos kad dodjem kuci opet me ceka more posla.
Umorna od svega toga  cvrsto sam odlucila da cu da se organizujem bolje,da ja mogu imati vremena za sve ako ustajem ranije,ako radim nesto brze i sa vise volje i truda da to uradim nego ako radim a u sebi mislim"kako mrzim ovo raditi".
Nikad nisam bila ljubitelj kucanskih poslova,ni danas nisam,dobro..jesam vise nego prije,samo sto sad ih radim sa vise organizacije nego prije i puno mi je lakse . Brzo zavrsim pa imam vremena za sebe i da radim ono sto volim.
Ja sam tip koji voli raditi nesto kreativno,produktivno..nesto iz cega se moze izroditi posao  i nekako sam se uvijek bavila necim za sebe.
Na ovaj post me isnpirisalo to sto sam slusala video od Ane i ona je spominjala o tome kako neko trazi izgovore za to da nema vremena za obaviti neku metodu ili vjezbu..i onda je rekla da ako se budis u 7 i nemas vremena ,budi se u 6 pa ces imatii. U tom smislu,nisam je sad citirala,davno sam slusala pa nsiam zapamtila bas sve kako je rekla,al bitna je poenta ovoga ,jel da :)

I tako , ja sam odlucila to primjenjivati kad mi je potrebno da imam vise vremena.
Navece isplaniram sta bi sutra sve trebala obaviti i onda ujutro sve te obaveze poredam po vaznosti i odlucim da cu ih obaviti npr do 11 sati i poslije toga imam svo vrijeme za sebe. Prilicno uspijesno radim po ovom principu . Nekako, najvazniji mi je onaj plan sta bi trebala uraditi,kad imam plan onda imam i pravac kojim trebam ici za obavezama.

Od svojih prijatelja cesto cujem kako su pretrpani obavezama,kako nemaju vremena za ici van,kako im je dosta tih obaveza, i sad kad vec o tome razmisljam odlucim se i da napisem post jer ce neki od njih i procitati sigurno i mozda ih moj primjer potakne da i oni nadju nacin da imaju vise vremena za sebe i sve druge aktivnosti za koje sad bas i ne nalaze vrijeme.

U biti, ako hoces onda i mozes, digni se ranije,mijenjaj rutinu. Ako trebas vremena da pijes jutarnju kafu onda ustani prije na 1h i popi svoju kafu u miru i ostane ti 1h vremena vise za druge aktivnosti.


Sad idem meditirati 15 minuta pa lagano na spavanje. Inace zahhvalnost i afirmacije su postele dio moje svakodnevnice . Svjesna sam koliko sam uvjerenja do sad promijenila i kako sam se i sama zapravo promijenla. Vidim u sebi i drugima mnogo toga sto prije nisam vidjela <3

Primjedbe