Kontrasti i izazov

Zahvalna sam na današnjem divnom danu prepunom novih spoznaja o meni.
Zahvalna sam na svim kontrastima koji mi se dešavaju jer mi pokazuju koliko sam naučila do sad i koliko još trebam učiti.

Kontrasti su počeli da mi se dešavaju češće nego inače. Sigurno je to test za mene , da vidim koliko sam dobro "savladala lekcije" koje sam učila.
Moram reći da još punoo toga ne znam, mislim, znam ja kad to pročitam d atako treba ,znam Bogme i savjet dati drugima ,ali kad sam ja upitanju nekako tu zablokiram u određenim situacijama.
Nekoliko dana unazad, nisam baš mnogo pisala, jednostavno nisam imala inspiracije. Zahvalnost sam samo izgovarala i osjećala naravno,kao i afirmacije.
Prije sam ih pisala svaki dan. E sad ,kako sam prestala pisati redovno,mogu vam reći da je to na mene ostavilo malo losiji dojam nego inače. Dok pišem,javlja mi se nova inspiracija, nove ideje, osjećam se odlično .
A sad kako nisam pisala ovih nekoliko dana, gubim inspiraciju,koncentraciju,misli mi lutaju. Na meditaciju se nisam mogla fokusirati,pisala sam o tome. Sve sledece meditacije poslije te su mi bile super,totalno sam se opuštala i relaksirala .
Dok sam pisala to mi se nije dešavalo.
Dok sam pisala i na kontraste sam gledala drugačije,zapravo nisam ni primijetila da su neke stvari zapravo bili kontrasti,dok saduveliko primjećujem. Jel moguće da pisanje toliko znači?
 Prije sam pisala i kad mi se nije baš dalo da pišem, e baš tad kad mi se nije dalo sam pisala najbolje tekstove ovdje,sa najviše pregleda, tad sam pisala u svoju knjigu toliko inspirativno i slikovito..dok sam pisala vidjela sam sve pred očima ..
Ni sama ne znam zašto sam prestala pisati,možda se ego umiješao sa svojim" Ma šta ćeš pisati,znaš ti to sve" ..
Ah poštovani Ego, neću te baš toliko više slušati ,vidim ja da nisam još ni do druge stepenice stigla još stojim u mjestu,dokle sam stigla ranije.
Zato sad idem spremno na drugi korak,dajem sebi novi izazov . I pet javno ovako ga pišem
Dajem sebi izazov da svakii dan ispišem dva lista iz sveske afirmacija o svim temama, i dva lista zahvalnosti. Takodje , ću da radim 10 dana istu meditaciju  dva puta na dan ,ne znam kako,i ne zanima me ,nego jednostavno HOĆU za moje najveće dobro.Za moje još bolje sutra ,za moju dušu.



Primjedbe