Izazov 30 dana rada na sebi ( Trinaesti dan)

Dan 13
Divan dan je vec pr kraju, jedva cekam sutra :D
Sve je tako divno i prekrasno kad dan krene sa zahvalnoscu.
Svaki dan sam svjesna kako se sve vise imam za sta zahvaljivati. to su te sitnice kojih nismo svjesni.
Na cemu ste vi danas bili zahvalni ?
Pisite mi u komentar. Volim citati tudje price,zahvale,afirmacije.To me dodatno motivise da idem mnogo dalje i da se borim mnogo vise za svoj cilj.
Kazu da su afirmacije zapravo sve recenice koje izgovorimo. Ja mogu reci da sam danas super afirmirala :D Kako je odlicno shvatiti kako zapravo misli prolaze kroz glavu i onda imas mogucnost odabrati "aha ovu misao prihvacam i nastavljam o njoj misliti" " aha,ovu misao pustam da ide dalje,ne zelim o tome misliti" :D
Predivno, zelim vam svima koji jos niste uspjeli kontrolirati misli bez potiskivanja emocija,da to sto prije naucite. :D Ja za sebe mogu reci da sam skoro naucila to za 5 ! :D
"Uvjerenje kreira" . Tacno ! Kad sam promijenila neka uvjerenja ,mnogo toga se promijenilo. Sam moj pogled na odredjene situacije,sam pogled na zivot. Sve se promijenilo , naravno,na bolje. :D
Nekad sam bila uvjerena da ne mogu imati pravu prijateljicu koja nece pricati iza mojih ledja o meni.Kad sam rekla "Ja mogu imati,ja vec imam takvu prijateljicu" To sam pocela i zivjeti.
A prijasnje uvjerenje,takodje je bilo tacno,imala sam prijateljice koje su mi pricale iza ledja. Hvala Bogu sto znam da sad vise nemam takvih. Mozda se te osobe ,koje su jos u mom zivotu prisutne,smatraju mojim prijateljima,mozda smatraju da ja ne znam kako su mi rekli nesto iza ledja a isto nisu smjeli reci meni..Mozda se oni smatraju mojim prijateljima(prijateljicama) ali ja znam da to nisu. Osjetim.
Fascinira me to , i odusevljena sam zapravo,sto mogu "procitati" kakav je ko u samo par minuta razgovora s tom osobom. Zahvalna sam na tome dragom Bogu,Univerzumu, Hvala na inteligenciji,mudrosti i pameti koju imam.
Tacno je sve da su svi u pravu za nesto sto tvrde. Mnogo puta cujem " Lako je njemu, on je imao pocetni kapital da ulozi u posao i sad ima milione" ,"lako je tebi ti nemas brige ko ja,tebe ne bole ledja(ili bilo sta drugo) ,ja sam bolestan/na, ja sam smotan/a za te stvari"..i miliooon slicnih primjera...Milion izgovora,samo da se ne pokrene da uspije nesto. kaze "Kasno je za mene ja vec imam 50 i neku godinu"
Nikad nije kasno,NIKAD !
Ako imas cilj, ako treba na trepavice se nasadi i idi prema cilju,ako nema drugog izlaza(a ima sigurno samo ga ne zelis vidjeti) ,puzi na sve cetiri , ne spavaj, ne ispijaj kafu 1h,popi je za 10 min i kreni se boriti,samo se bori.Idi naprijed,ne stoji u mjestu. I vidjet ces da mozes. SVE JE MOGUCE;SAMO AKO DOVOLJNO VJERUJES DA JESTE !
A ako ne vjerujes, ok,onda si u pravu,ti to ne mozes. Sjedi i kukaj,to je lakse nego ,dici se pa konstantno se muciti dok ne uspijes. Jel da ?


Ja sam danas jos tapkala za ulazak u vortex , i za privlacenje novca, takodje sam saznala i jednu novu afirmaciju koju do sad nisam cula. Procitala sam je od divne gospodje Biljane T. koja je takodje u izazovu , a glasi ovako : "MENI NOVCI STALNO DOLAZE I POZNATIH I NEPOZNATIH IZVORA. ENERGIJA NOVCA NE OMETANO KRUZI. DAJEM NOVAC I ON MI SE VISESTRUKO VRACA" 

Odlucila sam da je od danas zgovaram cesto i uzivam u svom tom novcu koji mi dolazi :D :D <3 

Meditirat cu uz relax music od 15 minuta. Jos nisam odlucila uz koji video zato sto to planiram malo kasnije. Trenutno citam knjigu "Trazi i dobices" jedva cekam da je zavrsim. Sad napokon imam vremena da citam,kcerka je zaspala i imam svoj mir :D 
Kako je divna ova tisina :D 
Divan je svaki njen osmijeh,svaka rijec koju kaze, svaki vrisak..sve je to divno i interesantno,ali potrebna je i tisina poslije burnog dana prepunog igre :D 

<3 Budite uvijek sretni i nasmijani,saljem vam svima mnogo pozitivne energije i snage da uspijete u svemu sto ste zamislili. <3

Primjedbe

  1. Bravo Azra ti si jedna predivna osoba ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala , isto misljenje imam za tebe, predivna si ,tako pozitivna , u svakoj tvojoj objavi u grupi se osjeca ta energija ,hvala ti sto si tu <3

      Izbriši

Objavi komentar