Izazov 30 dana rada na sebi ( Sedamnaesti dan)

Dan 17

Sedamnaest uspijesnih dana , uz zahvalnost ,afirmacije,meditacije,tapkanje i jos po neku metodu.
Promjene se desavaju,vidljive. Primijetila sam dosta promjene na sebi.
U ovih sedamnaest dana najvise sto sam primijetila  da se promijenilo je to da se zaista mnogo bolje osjecam nego prije, ne reagujem "Burno" na neke situacije u kojima prije jesam, ne smeta mi vise skoro nista sto mi je prije smetalo,ne primjecujem vise ni stvarii koje su za mene bile moje ili necije vrline.
Primjecujem mnogo ljepsih stvari za koje sam i prije znala ali sam ih "ostavila" sa strane i bavila se vrlinama i onome sto mi smeta.
Sad kad sam to sto mi je smetalo zanemarila  toliko da kad bi se desilo nesto sto bi mi zasmetalo ja to odmah "prebacim" na nesto sto se vec mijenja i sto vise nece da mi smeta ,tako  da se odmah fokusiram na nesto drugo i onda ono sto mi je smetalo potpuno zaboravim. Al sam opisala hahahha evo primjer. Jaaaaako mi je smetalo kad vidim da neko jede otvorenih usta, ili da mljacka....jezila sam se od toga ,najradije ne bih uopste ni jela u  drustvu s tom osobom. A sad , ako primijetim da neko mljacka ,okrenem fokus na neki drugi zvuk ,pojacam tv,upalim muziku i sl...

Eh ima jos nekih sitnica na kojima zelim da poradim. Ticu se odgoja moje djevojcice , tek ima 2 i pol godine i svaki dan nesto novo je tu. Mnogo je aktivna, spavala nikad ne bi, samo igra,trcanje ,skakanje... Postoje neke sitnice koje bih voljela promijeniti kod sebe kad je ona u pitanju,zelim da joj budem najbolja mama i vjerujem da u tome uspijevam. davno vec sam zalelila i da imam Aninu knjigu o mudrosti odgoja, vjerujem da cu doci do nje sto prije, valjda sam jos pod onim"treba mi zelim" pa zato ne stize. Mozda je nisam totalno otpustila,ili blokiram da dodje,ali vjerujem da ce doci,kad tad, mora :D :D haha .. bilo da je kupim, dobijem na poklon ili nesto trece,znam da ce doci.
Vec se radujem tom danu.


Danas sam takodje opet i vjezbala, odmarala sam 3 dana od vjezbi jer sam se preforsirala,previse sam radila prije 3 dana i imala sam bolove pa sam odlucila odmoriti 3 dana. Danas opet akcija, voznja bicikla, vjezbe za noge i straznjicu,trbusnjaci i trcanje za kcerkom :D :D

Tapkala nisam,i ne planiram,ne osjecam potrebu, danas sam u vortexu totalno, meditirati cu kasnije prije spavanja, tako mi najbolje prija,kad svi spavaju,onda je my time for relax :D
Inace meditiram u tisini i uz relax music 15 min, mdjutim ,dvije noci za redom sam palila i vodjenu meditaciju za laku noc.
Cesto sanjam lose, i onda sam pomislila da mi vodjena meditacija moze pomoci da se rijesim tih snova i tako je i bilo, dvije noci za redom sanjam lijepe snove, sta vise ,sanjam i neke citate,poruke...Ali poslije odredjenog vremena ih se ne sjecam ,pa ne mogu zapisati ovdje :D

Bas sad sam se sjetila da mi se isto desilo jednom, prije ovog izazova, bila sam full u vortexu i onda sam nesto pitala ,ono, na glas,kao da sam se obratila Univerzumu ,ono "ajde kazi mi molim te.." pa pitanje..isto sam zaboravila o cemu je bilo rijec..mislim  o prijateljstvu nesto,kroz maglu se sjecam,davno je bilo... I tako,postavim ja pitanje,i pustim,umirim se, umirim um,ono,bez misli sam bila 2-3 min ,kad odjednom PFFF odgovor sam cula u glavi. OMG kako je to bilo carobno ! Ja sam bila tako iznenadjena,aaa bas bi sad voljela da se sjetim o cemu je tacno bilo rijec i sta sam dobila kao odgovor... Znam da je odgovor bio kao zagonetka. Cim se sjetim napisati cu, znate kako se ono kaze "na vrh mi jezika a nemam pojma sta je" :D :D


Nadam se da je i vas dan bio odlican, budite mi uvijek super , bez obriza na sve, nikad ne zaboravite da SVE JE DOBRO I BICE JOS BOLJE !!! <3

Primjedbe