Izazov 30 dana rada na sebi ( Petnaesti dan)

Dan 15

Jos jedan dan pri kraju, predivan i ovaj . Zaista je ovaj izazov cudo.
Zahvalnost mi je vec postala dio svakodnevnice bez koje vise ne mogu zamisliti dan. Nema dana da nisam zahvalna. To me toliko ispunjava.
Afirmacije sam slusala i ponavljala od Abrahama.. na kanalu -Cokolada za duh-afirmacije za dobrobit. Predivne afirmacije.

Danas sam imala situaciju  gdje su oko mene bile osobe koje nose toliku negativnost u sebi da je nevjerovatno. Oni zaista i zive tako negativno. Rado sam htjela jednostavo otici iz tog drustva, medjutim,nisam mogla jer su bili kod mene :D
Oni su medju sobom pricali o mnogo cemu ali s toliko negativnosti i kukanja, da  sam se ja zapitala "Omg cime sam ih ja prizvala da budu dio mog zivota,ovo se vise slusat ne moze, a kako su mnoogoo stariji od mene,ne mogu im nista ni reci,ne zelim da ih ne bi uvrijedila,jer osobe poput njih vrijedja ako nemas isto misljenje" , svo vrijeme sam sutila i smjeskala se na sve sto su pricali. Nisam imala sta za reci. Kad su otisi , osjetila sam kako se ta losa energija prenijela i na mene. Nisam bila bas raspolozena neko vrijeme,osjetila sam bol u glavi.

Cim sam zavrsila obaveze,upalila sam video sa afirmacijama za dobrobit , ponavljala sam taj video 3 puta i onda sam upalila muziku . Prvo sam pokusala sa relax music zvuk gitare ,nije mi pomagalo,kao da uopste nisam ni cula tu muziku. Onda sam upalila vesele note sa jakim bassom(obozavam muziku koja ima dobar bass ) tek tad sam osjetila veeliku promjenu u raspolozenju.ponovo se vratila moja pozitivna energija .Pjevala sam plesala i potpuno zaboravila na svu tu pricu koju sam cula.Bol u glavi je nestala totalno, kao da se nista nije desilo.

Ta negativna energija je "vladala" mojim umom nekih 15min. Brzo sam zavrsila obaveze koje sam imala. Sve to je vjerovatno bio neki izazov da shvatim zapravo koliko sam ovladala svojim umom. Ja sam sretna sto sam uspjela ovladati i potpuno to zaboraviti u 10tak minuta. Inace tema je bila jako osjetljiva. Prije sam mnogo bila osjetljiva na lose situacije koje se nekome desavaju , znala sam po cijeli dan razmisljati o tome kako se neko trenutno lose osjeca ,i bilo mi je zao sto neko trpi sve lose sto ga snadje... Kad sam pocela uciti o zakonu privlacenja i svemu sto uz to ide ,postala sam manje osjetljiva na sve to. Naravno,nije mi svejedno kad cujem da se desilo nesto lose,ali sam naucila da to ne uzimam k sebi,jer ja tu ne mogu pomoci. Ako mogu pomoci onda se raspitam o tome,udjem u sve to srcem i dusom i bude mi drago sto bas ja nekome mogu pomoci ,ali ako ne mogu pomoci jednostavno predjem preko toga .

Nekako sam zahvalna na svemu sto se desilo,jer vidim da jos mnooogoo moram uciti. Ne zelim postati osoba kojoj ce biti svejedno i koja ce "blokirati" sve lose u svom umu, ali svakako zelim postati osoba koju nece boljeti glava od svega loseg . Voljela bih da mogu pomoci svakome da zivi sretno i ispunjeno,da se nauci nositi sa svojim "brigama" .
Vjerujem da cu radom na sebi postici to da budem jos bolja podrska i inspiracija nekome.

Cesto sam ,za ovih svojih 24godine ,imala priliku da pomognem nekome da se izvuce iz neke"lose zivotne situacije" . Bas sam stalno i govorila "kako bas meni uvijek dodju osobe koje ja podupirem i pomazem im da izadju iz brige i nadju bolji i sretniji put za sebe" :D Rado se sjetim svih kojima sam pomogla na neki nacin, nema ljepseg osjecaja nego kad ti neko dodje i kaze " Uradila sam kako si mi rekla,i sve se popravilo,sad je sve dobro" .

Predivan osjecaj, sigurna sam da znate kako je to. :)
danas sam,pored ostalog, radila i etf za privlacenje novca.
Isprobavam neke metode jos, koje cujem u Nadinim videima o njenom duhovnom putovanju. Pisati cu i o tome, takodje planiram i napisati sazetak kako me dojmila knjiga "Trazi i dobices" izdvajam i neke divne recenice koje su u meni probudile divne emocije. Vjerujem da ce i vama pomoci i da ce vam nesto kliknuti sto ce vam promijeniti zivot na jos bolje nego sto je sada .

Idem sad meditirati, nedostaje mi meditacija . <3

Primjedbe

Objavi komentar