Izazov 30 dana rada na sebi ( jedanaesti dan)

Dan 11

Jutros sam krenula sa zahvalnoscu ,kao i inace , medjutim ovaj put sam se zahvaljivala i prije nego sam otvorila oci :D
Zahvalila sam se na divnim snovima ,pa na zdravlju i danasnjem divnom danu. Onda sam se zahvalila na zdravlju svoje kceri i muza.
U ovih deset dana stekla sam naviku da se zahvaljujem za bilo sta u bilo koje vrijeme .

Afirmaciju sam opet citala, Aninu, kao i jucer .

Danasnji dan mi je prosao naajbolje do sad. Svaki dan sam sve vise svjesna svojih misli i tacno na vrijeme odaberem u kojoj cu "ucestovati" a u kojoj ne .
Zanimljivo je  kako svasta prolazi kroz glavu,mali milion misli se tu krece..I tacno mozes odabrati "aha ovo mi se svidja,o tome cu misliti" ,"ovo mi se ne svidja, produzi dalje" :D ...ja to zamisljam kao  folderi na racunaru. Otvoris jedan i u njemu je nesto super -nastavis gledati. Otvoris drugi -u njemu je nesto grozno- zatvaras,brises,brises cak i iz kante za smede to :D .
Upravo tako sam naucila da kontrolisem svoje misli. Mislim da mi je to i bio cilj ovoga puta. Wow ,vec sam uspjela :D . naravno, cekam da se desi mozda neki kontrast da vidim sta ce onda biti, mislim da cu tek tad vidjeti kolko sam zapravo uspjela.
Ja osjecam veliki napredak u svemu.
Cesto mi se desavalo da se u jednom trenutku pobrkaju sve moje emocije i ja onda ni ne znam kako se zapravo osjecam. zaboravim... :O
A sad tacno znam sta mi prija,sta ne, nekako sam bila izgubljena u vrtlogu emocija , svi podaci koje sam "primila" od kako sam pocela slusati o ZP sva ta saznanja u meni su budila razne emocije i onda se razum umijesa ,takodje i uvjerenja i nemas pojma gdje se nalazis LOL !

Danas sam radila i jednu metodu na glas,inace sam je radila u svojim mislima , a to je metoda NE BI LI BILO LIJEPO.
Ovako je to izgledalo prije : Mislim "Ne bi li bilo lijepo kad bi se mala prestala penjati po stvarima","Ne bi li bilo lijepo kad bi skuhala rucak a da se ne uflekam", " ne bi li bilo lijepo kad bi znala sta zelim " , " Ne bi li bilo lijepo kad bi mala spavala dva sata danas"...itd...u mojoj glavi svasta bi tad bilo lijepo i samo sam ja to cula.

Danas je to izgledalo ovako:"Ne bi li bilo lijepo Elina(mojoj kceri se obracam) kad bi ti prestala sad prosipati hranu po stolu" mala me cudno gleda,misli ona "Mama 'si pukla?sta je?
ja opet ponovim s osmijehom od uha do uha " Ne bi li bilo lijepo Elina kad bi ti prestala prosipati hranu po stolu pa da nam bude cisto"  I Elina se odmakla od stola :D
Da se razumijemo, ona je zavrsila s jelom ,i dok sam ja jela ona se trudila sto vise mi ukrasti i prosuti .
I tako sam danas NE BI LI BILO LIJEPO izgovarala na svemu sto bi voljela da moja kci prestane raditi tako kako radi i da pocne raditi drugacije.
Zamislite, sve je upalilo :D :D :D Sretna mama,sretna kcer !!

Meditacija ide prije spavanja u sjedecem polozaju uz OVU MUZIKU . 


Primjedbe