Izazov 30 dana rada na sebi ( dvanaesti dan)

Dan 12

Zahvalnost na prvom mjestu.
Svaki dan sve vise osjecam zahvalnost za sve . To me cini mnogo sretnom, Danas sam afirmirala jako malo,nisam imala potrebu podizati si vibraciju jer je cijeli dan bila visoka.
Izgovarala sam cesto " Ovo je predivan dan, hvala na ovom divnom danu" " Ovaj dan je zaista ispunjen pravim vrijdnostima zivota,hvala ti"
Obozavam onaj osjecaj akd se ujutri probudim,i prije nego ustanem pocnem se zahvaljivati i automatski imam osjecaj da ce to biti najljepsi dan u mom zivotu.
Mnogo sam zahvalna na tome sto sam se "upoznala" donekle, sa ovim zakonom, jos ne znam puunoo toga, ali istrazujem i ucim . Zelim da sve naucim, svaki dan me sve vise i vise zanima ,zato sto se u svemu ovome osjecam izvrsno.
Cijeli dan sam provela u drustvu porodice i bilo mi je prekrasno.Mnogo sam sretna i zahvalna sto ih imam sve.
Meditirala sam upravo sada uz relax music od 15 minuta (ista muzika kao i jucer ) mozete pogledati ovdje.
Takodje, radila sam i ETF za cuda :)
Nemam sta mnogo pisati danas.
Zelim se zahvaliti svima koji prate moje objave. Mnogo mi znaci kad mi dodje poruka u inbox ili na e mail kako je bas moj post nekome inspirirajuci i kako nekome popravi dan . U sustini, to mi i jest cilj ovog pisanja.  Mozda nece biti rezultata svaki dan od ovog putovanja,izazova, ali ja cu svaki dan da pisem . nekad,kao sad,mozda necu ni imati sta puno da napisem,ali ipak cu pisati bar 5 recenica :D

Hvala vam sto pratite moje postove.
Saljem vam mnogo ljubavi i pozitivne energije. Uvijek se osjecajte dobro jer vi to zasluzujete.



Primjedbe