Izazov 30 dana rada na sebi ( Devetnaesti dan)

Dan 19

Kako je zahvalnost postala neizostavna u svakom mom danu, i ovaj je poceo upravu uz nju.
A pored zahvalnosti,ima li ista ljepse od zagrljaja i poljupca djeteta koje te budi i govori "Ajde mama napravi mi dorucak" <3  <3 <3
Mnogo sam zahvalna i ispunjena ,svaki dan mi je poseban. Svaki dan sve vecu promjenu osjetim,tu ekspanziju mog duha moje duse, bas to je ono sto zelim. Kako dani idu i kako sve vise napredujem,ja zelim jos,jos,jos...jooos ovog osjecaja,jos zelim da naucim o svemu ovome.
Primijetila sam danas mnogo objava o Celestinskom prorocanstvu. Ja sam gledala taj film(prvi dio) i zaista sam bila pod velikim dojmom . ono "WoooW,predivno"
Danas sam naisla na komentare kako su neki pokusali da vide neciju energiju i kako su zaista vidjeli. Hocu i jaaa to ! Zelim da vidim to,da osjetim maksimalno. Odaslala sam zelu da sto prije dodjem do te knjige, trazila sam pdf verziju ali nisam nasla, zato cu da je najem u pisanom izdanju. Znamd a ce mi doci,i jdva cekam taj dan da bude u mojim rukama. Knjiga ima vise detalja nego film. Ni u jednom filmu ne predstave apsolutno sve kao sto je u knjizi. Zelim je :D i sigurna sam da ce vec biti moja onda kad se najmanje budem nadala.

Ne znam za vas, ali ja sam danas mnogo tapkala. Sva sam se istapkala,za svasta po malo hahah .
Nego ,jos jedna moja maifestacija na temu novca je blizu. Niz detalja se vec desio, a potpuno ostvarenje tek dolazi. Mnogo sam uzbudjena i zahvalna i sretna zbog toga.
Ja sam stvarno magnet za novac . I jos nesto, osvojila sam danas i jednu nagradnu igru ! :D

Sto se tice afirmacija, izgovarala sam ih usputno kako mi je koja kad "trebala" mada danasnji dan mi je bio fenomenalan.
Primijetila sam da kad dan zavrsavam s nekim motivacijskim videom da mi sutra budee mnooogoo veca vibracija nego inace, pa eto preporucila bih vam da prije spavanja odgledate nesto dobro,neciji put ka uspjehu..ili vec nesto sto vama dize vibraciju.
Ja jos volim pogledati i nesto smijesno, ismijem se do booolaa,al stvarno do bola,jer me stomak zaboli od smijeha, i onda idem spavati,uz meditaciju naravno.
Toliko sam se navikla i na meditaciju , da ako je ne odradim u tku dana navece bas osjetim da mi fali tih 15 minuta tisine.

Ovaj put je caroban, ovaj zivot je carolija. Svoj um zamisljam kao carobni stapic ,ja zamislim,pozelim i mahnem stapicem i ono dodje onom brzinom kojom zamahnem stapicem.. nekad brzo nekad polako... ali dodje.

Danas sam prvi put gledala etf od Jelena Njegomir , i preporucila bih vam ako vec niste da odradite neki njen etf. Mnogo mi se svidjaju.

Eto , ja sad odoh meditirati i citati ,malo motivacije prije spavanja :D
Ps: ne znam za vas, ali ja sam i danas vjezbala, i mogu vam reci da se osjecam mnooogooo dobro kad vjezbam. Bez obzira na bol i umor koji osjecam nakon treninga , kad se malo odmorim  osjecam se preporodjeno.

Primjedbe