Izazov 30 dana rada na sebi ( Cetrnaesti dan)

Dan 14
Svaki dan pocinjem sa zahvalsnoscu na svemu sto imam,na prilici  koju imam bas ovaj dan,na zdravlju...itd.
Zatim nastavljam sa afirmacijama,koje mi mijenjaju uvjerenja,svaki dan sve vise. Svaki dan sve vise napredujem i sve se bolje osjecam . Predivan osjecaj i predivna energija kruzi u meni i oko mene. Svjesno sirim pozitivnu energiju i uljepsavam dan svima koji se odluce provesti ga u mom drustvu.

Danas sam pricala o uspjehu i odlucih podijeliti svoje misljenje ovdje sa svima  vama koji citate.
Mnogo ljudi zeli da pokrene vlastiti biznis, bilo to preko interneta ili otvaranjem nekog obrta,firme i slicno. I sama imam neke ideje o pokretanju vlastitog biznisa.
I tako, kroz pricu , shvatila sam da svi ocekuju da ce zaraditi iste sekunde cim otvore firmu(pisati cu o firmi ,tako mi je lakse,mada to moze biti i net stranica,za prodaju,oglasavanje,i sl.svasta ljudi rade danas i zaradjuju). Ne ide to bas tako. Znam, vecina treba tu zaradu sad i odmah nakon sto otvore firmu. Treba i zeli je svako.Medjutim, da se cuje za tebe i tvoj biznis treba proci mnogo vise vremena od mjesec dana,kad realno ocekujes prvu zaradu .
Desava se onda, da ako ne zarade odmah,kad su ocekivali, krecu mijenjati samu temu posla, vise nisu bazirani na ono sto su htjeli,jer im to nije donijelo zaradu odmah. I tako,jedan pokusaj "ne ide ovo,nisam nista zaradio,odoh probati nesto drugo"..kroz kratko vrijeme opet ista prica. "ne ide mi ni ovo,odoh probati nesto trece,ovo ce sigurno svijet zanimati"..i tako u nedogled  idu i propadaju,trose,ulazu a ne zaradjuju,a zasto se to desava?
Zato ,prijatelju sto mislis samo na zaradu a ne na to sto radis. Baziraj se na onu svoju prvu ideju,ako volis to da radis,naravno, a ne zato sto je trenutno  bas to "popularno" i mnogi se bave s tim , pa hajde i ja cu,ako ide njima i meni ce.
Ne, mozda je trenutno u modi baviti se izradom nakita, sivanjem unikatne odjece..i ako drugi to prodaju i ti ces.. Hoces,ako se posvetis tome bez toga zato sto je to "u modi" ,bilo je tog posla i prije, neko se tim i prije bavio mnogo uspijesno,samo si mozda ti bas sad primijetio taj biznis i hoces i ti to da radis. Radi ako je to nesto sto volis, ako ces svoju ljubav i paznju usmjeriti na to. Nemoj da ti zarada bude na prvom mjestu da se ne bi razocarao zato sto ces sigurno ocekivati da ako sasijes 2 komada odjece i odmah ih prodas, da ces imat "navalu" i potraznju toliko da ces morati odmah zaposliti ljude da rade. Necu reci da je to ne moguce, jer cuda se desavaju i moguce je,moguce je samo ako si svim srcem i dusom u tom poslu. Ljudi to prepoznaju. Kao sto prepoznaju i to da radis nesto samo zbog zarade,tu odmah dolazi do neke drugacije vibracije od one koju ima posao radjen s ljubavlju . Ne kazem da to sto si krenuo raditi nije s ljubavlju,samo mislim,da ako ti je fokus samo na zaradi onda ce vjerovatno biti teze ostvariti ocekivano zato sto ce vise tu dominirati sama "zarada" nego ljubav prema tome.

Ne uzimaj moje rijeci zdravo za gotovo,to je samo moje misljenje. Tebi ce mozda zvucati da sam totalno u krivu , nekome ce opet zvucati da sam totalno u pravu. Meni ti dodje svejedno . Najvaznije mi je iz svega ovoga da shvatis,prijatelju, da ono sto krenes raditi,radi s ljubavlju i odmah si na pola puta do uspjeha. Ako krenes raditi nesto samo zato sto si cuo da je tvoj poznanik na istome zaradio 1000eura ,i ako ti isto ne postignes za isto vremena za koje je on zaradio,mozes se razocarati.A to ti ne zelim. To je niza vibracija na kojoj ti ne zelis biti :D
Pruzi ljubav svemu sto radis i ljubavlju ce ti se uzvratiti.Ljudi prepoznaju rad iz ljubavi,bilo to nesto popularno ili ne, ljubav se uvijek prepozna.


Ovaj dan zavrsavam etf tehnikom za novac , kao i meditacijom za ostvarenje konkretne zelje ili cilja.

Saljem vam mnooogo ljubavi i pozitivne energije. Budite ljubav-zivite ljubav!! <3

Ako zeljite,ostavite komentar, napisite mi vase misljenje,volim citati i tudja misljenja :) 

Primjedbe