Izazov 30 dana rada na sebi ( 30 dan)

Dan 30

USPIJESNO  ODRADJEN OVAJ IZAZOV !!!!!

Ne mogu vam opisati svoj osjecaj .Mogu reci da sam presrecna sto je danas 30ti dan izazova. To znaci da sam uspjela po prvi put da zavrsim ovaj izazov. Dala sam obecanje sebi i javno objavila da hocu to da odradim i evo sad vam se javljam da sam uspjela.

Mnogo vas je pratilo moje objave svaki dan. Svaki dan sam imala minimalno 2000 pregleda na objavu ,sto me jako veselilo. A tek komentari, toliko divnih komentara i poruka sam dobila ,zaista javljale su mi se predivne dame  sa toliko poruka podrske i ljubavi koje nikad prije nisam dobila u tako kratkom roku.
HVALA VAM OD SRCA SVIMA !
Uzivala sam pisajuci svaki dan svoje osjecaje ,i sve sto sam radila i kako je to uticalo na mene. Prezadovoljna sam rezultatima ovog izazova. Mnogo promjena se desilo u samo 30 dana mog zivota.
Moje zelje su vec krenule da se ostvaruju negdje pocetkom izazova,mislim vec cetvrti dan,sto je za mene bilo cudo jer nikad se prije nisu tako brzo ostvarivale.
Ja sam pocela uciti i slusati o svemu ovome ,pa sad vec ima i preko dvije godine ,nisam odmah sve primjenjivala,zapravo nisam nista primjenjivala neko vrijeme.
Kako slabo pratim datume kad sam sta radila jer mi to bas i nije toliko vazno,mogu reci otprilike da sam pocela sa radom na sebi negdje prije malo vise od godinu dana
Nije to bio svakodnevni rad na sebi.Uglavnom sam se vracala kroz par dana na neki video ii neki tekst,postepeno sam uklanjala stranice i osobe sa svog facebook profila koji su objavljivali sadrzaj koji me uznemiri ili rastuzi,pa sam onda pocela da primjenjujem,opet na svaki dan, neke metode poput tapkanja,meditacije,afirmacije,vizualizacije...ne bi li bilo lijepo..itd..(te mi sad padaju na pamet dok ovo pisem)

Da vam kazem sad sta me najvise potaklo da krenem u ovaj izazov.
Najvise me potaklo to sto sam postala majka. Nisam htjela biti primjer svom djetetu jer sam bila osoba koja se nervira za gluposti,koja place na sitnice,koja u svojoj glavi vrti neki film koji nema veze sa stvarnoscu... Stalno sam u glavi imala neke lose scenarije ,desice se ovo ili ono, pa ako mi se neko ne obraca onako kako meni tad odgovara mislila sam da mi radi iza ledja..strah...bojala sam se svega...Nisam znala ko zelim biti sta zelim raditi ...znate ono "hocu nesto a nemam pojma sta".Radila sam na sebi pa odustajala ,bilo mi je tesko mijenjati uvjerenja.

I onda se probudim jednog dana,umorna od svih tih gluposti i kazem "E danas idem raditi izazov od 30 dana, i objaviti cu to javno jer onda necu smjeti odustati zbog drugih koji budu citali moje postove"
I tako sam uradila. Sve je bilo spontano, uopste nisam mislila da cu nekoga pozvati da radi izazov,da ce neko da mi se javi. Pisala sam u grupe gdje nije bilo niti jedne osobe koju poznajem....
Kad su poceli komentari i poruke da pristizu ja sam se izgubila,ono "Sta je ovo sad, kako cu sad dalje,sta cu ako me neko krene pitati nesto a ja tek ucim,ne znam ni sama sta cu sa sobom a kamoli nekome drugom da kaze sta i kako ce..." Vecini sam tako i pisala,slicno,ne bas ovako . Pitali su me kako sam zamislila taj izazov i ja da kazem sta da se radi svaki dan..
Po meni je najbolje bilo da svako radi ono sta mu odgovara,nismo svi isti i ne pase nam svima isto. I Tako je moj izazov krenuo.
Ja sam se raspisala od Kulina Bana hahaha ,povjesni dogadjaj hahahah ,al briga me , meni se pise , citajte ako imate vremena,bolje nego da citate da se neko ubio i slicno :D

I tako ,dan po dan, promjene su postale vidljive. Radila sam svaki dan na sebi intenzivno ,u svakom trenutku. Zahvaljivala,afirmirala,tapkala,meditirala,dijelila ljudima koje sretnem osmijehe i lijepe pozdrave... Ma sve sto sam negdje procitala a da mi je odgovaralo sam radila. Pisala sam svaki dan sta sam radila,i stvarno jesam,nikad nisam napisala nista a da to nisam uradila.
zato moje promjene i jesu vidjljive.
Kako sam napravila plan za par mjeseci i ispisala sta i kako bi voljela da mi se izdesava, neke stvar mi se vec desavaju i ja znam da sam to zapisala ali ne citam ne vraacam se na te stranice jer zelim da uzivam citajuci za par mjeseci kad se sve vec bude ostvarilo.
Pisala sam par puta da se moje manifestacije  vec ostvaruju korak po korak ,jos se ni jedna nije potpuno ostvarila ali svaki dan napreduju.
To su manifestacije o odnosima,zelim bolje odnose sa svima s kojima imam bilo kakve odnose.
Zelim posao ali posao koji volim da radim i koji mi nece stvarati stres i onaj osjecaj "Opet moram na posao" .
Na pustu sam do potpunog ostvarenja tih manifestacija. Neke sitne manifestacije su ostvarene,sto me cini jako sretnom.

Najvaznije od svega u ovom izazovu je da sam ja postigla ono sto sam zaista htjela. Mir,spokoj,ljubav,osjecaj pune zahvalnosti,osjecaj imanja i osvijestila sam svo obilje koje imam a prije nisam na to gledala kao obilje nego eto,imam to al hocu nesto bolje.
I dalje ja zelim bolje,kao i svi mi,samo sto ja sam sad zadovoljna i ovim sto imam i to bolje kad god mi dodje dobrodoslo je.Hvala Bogu pa ja imam sve ovo kako je sad.Nek to nije gore,a bolje ce biti mozda vec sutra..ko zna...:D

Nego dragi svi koji ste dosli do ovog dijela,do ovog posta, Hvala vam sto me pratite. Hvala vam svima na svakom komentaru i poruci.Ma hvala na svakoj oznaci"svidja mi se" ,meni to sve znaci.Sve to mi je motivacija za dalje.
Ja svakako nastavljam dalje na isti nacin da radim na sebi jer smatram da jos mnogo trebam uciti.Tek sam na prvoj stepenici ka uspjehu. Jos nisam potpuno sigurna u svoje odluke o poslu,jer imam mnogo ideja i nisam se bazirala na jednu..treba mi jos vremena da odlucim.
Zahvalna sam i svima koji su se pridruzili izazovu i radili samnom. Pojedini su pisali svaki dan u grupi koju sam napravila IZAZOV 30 DANA  
Uzivala sam i dalje uzivam citajuci objave i gledajuci kako rastete zajedno samnom,Kako ucimo jedni od drugih.
Svi koji zele neka se uclane u grupu i krenu sa izazovom.Radite na sebi i promjene ce biti vidljive.

Kod mene jesu i kod vas ce biti.Samo nemojte da lezete sebe. Mozete meni pisati kako radite meditirate,afirmirate,zahvaljujete..ja vam vjerujem i podrzat cu vas,ali ako vi to smo pisete a ne radite onda lazete sebe jer meni je ,izmedju ostalog,svejedno, ja se vasem uspjehu radujem i podrzat cu vas uvijek,a vama ostaje vas unutarnji osjecaj ,ja ne mogu puno uticati na njega ako vi ne prihvatite cinjenicu da ste se slagali i rekli da cete tek sutra krenuti..pa je prosao taj dan i onda ste opet rekli da cete sutra...
Samo se vase stanje pogorsava tako jer cete u jednom trenutku shvatiti da ste zapravo lagali sami sebe i niste ispunili obecanje koje ste sebi dali.
Opet sve ovo pisem iz licnog iskustva jer ja sam lagala sebe. Kretala sam pa odustajala. Vjerujte kad god sam odustala bilo mi je gora to sto sam slagala samu sebe kad sam rekla da hocu raditi na sebi ,a nisam radila.
i onda ,kad sam slagala sebe,kako mogu ocekivati da me drugi ne lazu....

NIKAD NE ODUSTAJTE OD SEBE; CAK I KAD SVI ODUSTANU OD VAS VI NE ODUSTAJTE SAMI SEBI STE NAJVAZNIJI !!! <3


Primjedbe